פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הדביקו לי חבילה -ללא הזמנה נושא התלונה:
עובד שמעון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏24 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרת לנטויז'ן וטענתי שהרימו לי את המחיר מאז שסיימתי מבצע, וכי 59 ש"ח זה המון -ללא החלק של בזק. הפקידה הסכימה להפחית ל44 ש"ח. לא דברה על תנאים נלווים להפחתה. כמובן, זיהתה אותי על פי מס' זהות וכרטיס חיוב בתוקף. -כזיהוי. כנהוג בסלולריים וכיו"ב. בסוף הם טענו שהיה עלי לדעת שזה מחייב כחוזה
לתדהמתי שלחו למייל שלי חוזה חד צדדי שמחייב אותי לחבילה של חצי שנה משולב עם בזק. זה לא חוקי -רצוי לחוקק שרק אישור של הצעת מחיר יהווה חוזה!
בקשתי להעדיף אתהמחיר הגבוה מהתחייבות. לא הוגן להכתיב לי חוזים והזמנות שלבכלל לא דובר בהם. הזהרתי שאם לא יבטלו את המייל אתלונן ואולי אף אתבע.
טרדה ועוגמה -מקומם סוג הנזק :
כנוהל--ישלחו הצעה מפורטת. לא ייתכן "לרכוש" לקוחות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה