פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטויזן מסרבת לנתק אותי לאחר שסיימתי את מסגרת ההתחייבות ! נושא התלונה:
זאבי ערן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שיחות רבות עם נציגי השירות ה"בכירים" מסרבים לנתק אותי וטוענים שקיימת התחייבות נוספת ולכן לא רוצים לנתק אותי !

הומצאה התחייבות שאני לא ביקשתי וגם כשביקשתי מאחת המנהלות בשם יעל-"מנהלת בכירה" שתסביר לי איך להתחיל הליכים משפטיים אז היא אמרה שאני יכול להתלונן ושמבחינתה אין לה שום בעיה עם זה .

לפי מה שהבנתי שקיימת תחרות מחירים בין ספקי האינטרנט ואנחנו המשתמשים סובלים מהמלחמות האלה , זה פשוט אין רצון לעזור ללקוח .

* ביקשתי מהנציגים שיוציאו לי הקלטה של אותו תאריך וגם את זה הם לא מוכנים לעשות ואין שום חוזה שחתמתי עליו לתקופת ההתחייבות שהם טוענים !
עוגמת נפש , עלבון, בזבוז זמן וכסף קטנים לעומת העצב סוג הנזק :
אני מעוניין להתנתק מהחברה ולא לחזור בשום פנים באופ פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה