|
|
|
|
|
|
נטויזן מסרבת לנתק אותי לאחר שסיימתי את מסגרת ההתחייבות ! |
נושא התלונה: |
זאבי ערן |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שיחות רבות עם נציגי השירות ה"בכירים" מסרבים לנתק אותי וטוענים שקיימת התחייבות נוספת ולכן לא רוצים לנתק אותי !
הומצאה התחייבות שאני לא ביקשתי וגם כשביקשתי מאחת המנהלות בשם יעל-"מנהלת בכירה" שתסביר לי איך להתחיל הליכים משפטיים אז היא אמרה שאני יכול להתלונן ושמבחינתה אין לה שום בעיה עם זה .
לפי מה שהבנתי שקיימת תחרות מחירים בין ספקי האינטרנט ואנחנו המשתמשים סובלים מהמלחמות האלה , זה פשוט אין רצון לעזור ללקוח .
* ביקשתי מהנציגים שיוציאו לי הקלטה של אותו תאריך וגם את זה הם לא מוכנים לעשות ואין שום חוזה שחתמתי עליו לתקופת ההתחייבות שהם טוענים !
|
עוגמת נפש , עלבון, בזבוז זמן וכסף קטנים לעומת העצב |
סוג הנזק : |
אני מעוניין להתנתק מהחברה ולא לחזור בשום פנים באופ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|