פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת שקרנים שלא מנתקים לקוחות שלהם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה נגד 017 נטוויזן. אני התחברתי כלקוח ל017 בשנת 2003 אפשר להגיד שכל הזמן הייתי מרוצה אבל חשבתי להתנתק בגלל מחיר בינואר 2006
ישר העבירו אותי לשימור לקוחות ונציג הצליח לשמר אותי בחבילה של 30 שח על 1.5 מגה עם תשתית של כבלים לחצי שנה בהתחייבות. ב18.05 התקשרתי לשירות לקוחות כדי לעבור תשתית מכבלים לadsl זה לקח הרבה זמן עד שבסוף אמרו לי כי לא יכולים לתת לי חבילת המשך של 30 שח בהחלפת תשתית אלא יתנו לי חבילה של 39 שח וחודשיים חינם כי לא יודעים איך קיבלתי חבילה של 30 שח של עובדי בנק הפועלים(ואני לא עובד שם) . כאשר החלפתי תשתית כבר סופית החלטתי להתנתק בסיום התחייבות ב04.07 ונציגה בשם מרילין אמרה כי מעדכנת לי חבילה של 39 וחודשיים חינם ואמרה כי אין לי מה לדאוג התחייבות שלי מסתיימת ב04.07 , שאלתי שוב אותה שאלה עם התחייבות באמת נגמרת ב04.07 היא שוב אמרה לי שכן, אמרתי בסדר. וכמו שאתם חושבים בסוף יוני התקשרתי להתנתק ,התחלתי שיחה עם נציג בשם מיכאל ואמרתי לו שישר יעביר אותי לשימור , לפני זה שאלתי אותו האם התחייבות שלי באמת נגמרת ב04.07 וקיבלתי תשובה חיובית לאחר הועברתי לשימור ששם הייתי צריך לדבר עם נציג שימור שניסה בכל צורה לשכנע אותי להשארבחברה אך אחרי 40 דקות אמרתי מספיק--- תנתק אותי מייד! הוא אמר רק רגע ואחרי דקה התחיל שיחה עם ערמומיות וחוצפה שלא פגשתי בחיים--- הוא טען כי יש לי התחייבות עד נובמבר!!!! שיא השקר כאשר נציגים קודמים אמרו כי התחייבות מסתיימת ב04.07 , ניתקתי לו שיחה ויום למחרת התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי לדבר עם מנהל--- אחראית משמרת ששמה עמל לקחה את השיחה והתחילה להסביר כי באמת יש לי התחייבות, כעסתי מאוד ואמרתי שתנתק אותי מייד , היא ניסתה לברר למה רציתי ניתוק אמרתי כי בחברה אחרת גלישה יותר מהירה היא אמרה כי תתקשר לתמיכה בכירה שיוכחו לי כי גלישה שלהם הכי טובה--- אף אחד לא חזר ואני כבר התחברתי לחברה אחרת ושוב התקשרתי למוקד לחפש את עמל כי היא הבטיחה לי שיחזרו אלי ואם באמת יוכח שגלישה שלהם פחות מהירה מגלישה של חברה שלי היא תנתק אותי מייד--- אף אחד לא חזר וניסיתי לדבר איתה שוב והבטיחו שוב כי היא תחזור לנייד שלי -- לא קרה! בסוף החלטתי לבטל ה"ק שהם היו אמורים לקחת תשלום ממנה ב 02 לחודש הבא אל סמך שביקשתי לבטל ולא רצו לבטל כי שיקרו אותי בטענה כי יש לי התחייבות עד נובמבר........ אני פונה ומבקש לטפל בעניין זה כי זה לא יאומן עד כמה בחברה כזאת יכולים לעבוד כאלה שקרנים, בנתיים הגיע אלי שובר תשלום של תקופה שלא היה שימוש בשירות והכי חשוב היתה בקשה לביטול
כספי סוג הנזק :
קיזוז חוב של שובר תשלום שקיבלתי וניתוק מנוי מיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה