פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום ללא תמורה< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למעשה, אני עומדת לשלם בכל אחד מ-6 החודשים הקרובים סך של 49 ש"ח לחברת נטויז'ן ללא כל תמורה !!! הכיצד?
וזהו סיפור המעשה:
בתאריך 19.9.2006 יום ב' פניתי לחברת נטויז'ן בבקשה להתחבר דרכם לשירותי האינטרנט. נציג בשם לירן שלח אותי לחנות בזקסטור ביום חמישי הקרוב לקחת מודם, הבטיח שהתשלום יגבה דרך הוראת קבע בבנק, לקח את מספר כרטיס האשראי שלי (רק לצורך ביטחון, כך אמר), הבטיח שלא אשלם מאום עד שלא אתחבר והורה לי להתקשר עם קבלת המודם לתת שם משתמש וסיסמה וכך אחובר.
ביום ה' הגעתי לבזקסטור וגיליתי שמכיון שאני גרה בדירה שכורה והקו לא על שמי, אינני יכולה לקבל את המודם, והבקשה של נטויז'ן אפילו לא נשלחה (וחבל שלא יצרו עימי קשר מנטויז'ן כדי שלא אגיע לשווא לבזקסטור).
סוף השבוע היה ראש השנה ומיד ביום שני, התקשרתי לחברת נטויז'ן כדי להסביר שאין באפשרותי להתחבר (ישנה בעיה מהותית בהעברת הבעלות על הקו על שמי או השגת יפוי כח מבעל הקו) ולוודא שאין שימוש בכרטיס האשראי, נציגה בשם תמי ממחלקת שירות ענתה שכמובן שהכרטיס לא יחוייב ונתנה לי מספר פניה: 1726165 . להפתעתי, יצרה איתי קשר יום למחרת הגברת ענת אמסלם משירות הלקוחות וטענה שלמרות שלא התחברתי מעולם לאינטרנט דרך נטויז'ן, אני עומדת לשלם להם בתקופה הקרובה סך של 59 ש"ח במשך 6 חודשים, בנוסף, עליי לזכור להתקשר בתום ששת החודשים כי אחרת יעלה אוטומטית מחיר החבילה....!!
אני דרשתי לדבר מייד עם מנהל הצוות של הגברת.. מה שהתברר כבלתי אפשרי וגרר מסע טירטורים..

כאן התחיל בעצם מסע ייסורים של שיחות טלפוניות עם למעלה מעשרה נציגים שונים של נטויז'ן שכל אחד טוען משהו אחר..
רחלי מהמרכזיה אמרה שוודאי שלא אשלם על שירות שלא קיבלתי
ענת (שסרבה להזדהות בשם משפחה) אמרה שיתקשר אליי מנהל
לירן (אותו נציג שהשיג ממני את מספר כרטיס האשראי שלי) התקשר, ואף אמר בסוף השיחה שלא אשלם אם לא אקבל שירות.
מירי שהזדהתה כראש צוות פסקה שאני אשמה ועליי לשלם אך אמרה שיחזור אליי היועץ המשפטי של החברה ברק קידר (מה שמעולם לא קרה).
הדס התקשרה אחריה והזדהתה כמנהלת צוות אף היא טענה שעליי לשלם אך "הוזילה" את התשלום ללא תמורה לסך של 49 ש"ח לחודש ואמרה ליצור קשר לפני ה-19 במרץ על מנת להבטיח שלא יקפוץ מחיר החבילה שלעולם לא אשתמש בה.. (ולא.. אני ממש לא רוצה להתחבר דרך נטויז'ן אחרי כל מה שקרה לתשתית הכבלים במקום לבזק).
לאחר מכן התקשרו אליי ליטל ממחלקת מכירות שהעבירה למונאר ממחלקת שירות לקוחות שטענה שהיא נציגה בכירה אבל לא מספיק כדי לערער על החלטתה של הדס..
התקשרתי לחברת האשראי ואכן חיוב מחברת נטויז'ן יגבה מחשבוני בחודש הקרוב....

האם אכן נכון לשלם ללא תמורה????? (ובנוסף לשלם את עלויות שיחות הטלפון שהסתכמו בכ 4-5 שעות שיחות והמתנות..)

כספי סוג הנזק :
לא לחייב (ונכון גם לפצות על כל שיחות הטלפון ואבדן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה