פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מקבלת שרות/וגובים כסף נושא התלונה:
ארמא זהבה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
גרתי בבת-ים והייתי מחוברת לחברת הקבלים יס עם ספק-בזק- יש לי 2 מחשבים. דרך חברת הוט גם התחברתי לבזק בנלאומי,,ועדיין לא הצלחתי להתחבר ב-2 המחשבים,,,ניסיתי לברר בכל מיני חברות [מלבד בזק] איזה חברה יכולה לחבר אותי לראוטר שנצא ברשותי של בזק, נטויזאן הבטיחה שאצלה אפשר ואין בעיה,, בינתיים לקחו ממני את פרטי האשראי, והסברתי שאם הראוטר לא יהיה בשימוש אני לא מעוניית בשירותם .בבקשה לא לחבר אותי עד שהראוטר יהיה מותכן ואפשר לעבוד[אני מחוברת כעט ל014 אכן הראוטר לא התאים לשרותם וביקשתי שלא יחברו אותי, מאז אני עוברת יסורים ,הם טוענים שאני מחוייבת להם .הם משתמשים בכרטיס שלי /כאשר אני בכלל לא מקבלת שרות,כמה פעמים ביום אני מתקשרת ומבקשת מנהל,,ותמיד התשובה מנהל יחזור אליך תוך 24 שעות. לא דובים ולא יער.. בינתיים הם גונבים אותי ולא מוכנים לבטל אותי ..מבקשת לטפל בעניין ,,,תודה גדולה
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה