פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מנוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר ביקשתי ממורן בחב' נטויז'ן לנתק שני מנויים על שמי.
הועברתי לאחראי אורן והוא ניסה לשכנע אותי להישאר בחברה ולא הסכמתי.
הטעברתי לאורטל שהחזיקה אותי בטלפון 30 דקות בטענה שלא מוכנה לנתק אותי בשום אופן.
ניתקתי לה את הטלפון.אורטל התקשרה בשעה 1430 ואמרה לבעלי שכל-כך כעסתי עליה שהיא לא רוצה לנתק אותי ואמרה לו שישלח אותי בחזרה לאמא שלי ז"ל שנפטרה ממחלת הסרטן לפני זמן מה.ושעלי לבקש ממנה סליחה על שכעסתי.
כמובן שזה בתוספת לסירובה העקשן לא לנתק אותי.
נכון לשעה 1622 לא קיבלתי שום אישור לניתוק ולא טלפון מאחד המנהלים שהיא סירבה בתוקף להעביר אותי אליו.
האם צריך להוסיף משהו מעבר לכיעור שנתקלתי בו מחב' נטויז'ן?
אני עדיין בשוק מהתגובה
עלבון,בזבוז זמן, סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה