פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבעת מדורי גהנום שרות ברמה אפסית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים צלצל אלי נציג מכירות שח נטוויזן ובהסטריה כללית הודיע לי שאני חייב להגדיל את תא הדואר שלי (150 מגה) כי הוא מפוצץ, זה נשמע לי מוזר מאוד אבל הסכמתי, מאותו הרגע אני בחלום בלהות של תקלות ושירות מחורבל כן מחורבן למעלה מחמש פעמים בתהליך של הבנת הבעיות שנוצרו הבטיחו לחזור אלי. בקיצור אני מנסה להגיע לנציג יסביר לי למה אני עובר את הסיוט הזה ואיך אפשר להחזיר את המצב לקדמותו. שיהיה ברור אני לא רוצה זיכוי כספי
עגמת נפש + סוג הנזק :
שמישהו רציני ואחראי מטעם החברה יפנה אלי ויטפל בבעי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה