|
|
|
|
|
|
ניתוק החשבון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
כתובת: |
קשרי לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר סיום תקופת ההתחייבות בת השנה שלי לחברה החלטתי להתנתק ולעבור לחברה אחרת בעקבות מחיר יותר אטרקטיבי.
התקשרתי בבוקר (1.10) ובקישתי להתנתק ונמסר לי על ידי הנציג שעוד באותו היום יחזרו אלי לניתוק, כאמור אף נציג לא חזר אלי והנחתי שזה בלל יום הכיפורים שחל בתאריך זה. ולכן התקשרתי ביום שלישי (3.10) כדי לבדוק מה קורה ושוב נאמר לי שהעניין בטיפול ויחזרו אלי עוד היום וגם הפעם לא חזר אף אחד. אז התקשרתי בפעם השלישית ביום רביעי (4.10) ואמרתי בפירוש לנציג שיעביר לי את מי שאחראי לניתוק ושוב אותה התשובה שיחזרו אלי בהמשך היום אבל הפעם אמרתי לנציג שאני ביקשתי להתנתק ביום ראשון ולכן אני אשלם עד יום ראשון ולא מעבר לכך, והא ענה בחיוב ואמר של תיהיה שום בעיה.
הטרטורים הללו נמשכו כמה פעמים, בכל יום עם התקליט הקבוע - עד יום ראשון (7.10) שבו סוף סוף זכיתי בנציגה שיכולה לנתק אותי.
ואכן היא באמת ניתקה אותי אבל היא הוסיפה שאני צריך לשלם עד לאותו היום ולא כפי שנמסר לי על ידי כל הנציגים שדיברתי איתם מיום שלישי ועד יום ראשון.
בכל אופן בשעה טובה ומוצלחת הצלחתי להתנתק לאחר שבוע של התקשרויות ובקשות אינסופיות מחברת נטוויזין.
|
כספי ו |
סוג הנזק : |
לא לחייב על השירות מתאריך 1/10/06 כפי שסוכם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|