פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מחובר לשירות האינטרנט ולשירות שיחות לחו"ל 017 של נטויז'ן
עדכנתי מספרי טלפון שיהיו משוייכים לחבילת שיחות לחו"ל במסגרת 017
לאחר כחודשיים התברר לי כי הנציג לא עדכן את המספרים שביקשתי ולכן
חוייבתי כ" לקוח מזדמן" למרות ששילמתי לנטויז'ן על חבילה לשיחות לחו"ל בתעריפים
טובים יותר מהם הייתי אמור להינות
מפה התחילה סחבת ו"טיפול" לקוי במקרה הטוב-אין ספור שיחות עם נציגים שמבטיחים לבדוק ולחזור,נציגי המחלקות הפיננסיות על שלל תפקידיהם ותואריהם,הכל ל שווא,לא נעשה שום מאמץ ולא נראה שיש איזושהיא מוכנות לזכות אותי באופן מעשי למרות הבטחות חוזרות ונשנות מנציגי שירות,אחראי משמרת וכאמור המחלקה הפיננסית
לאחר כל הצרות הללו ולאחר שביקשתי פעמים רבות לדבר עם בעל תפקיד אחר שאינו אחראי משמרת ואפילו להטריח את עצמי בנסיעה לחיפה נעניתי בשלילה ובהבטחה כי הנושא "יטופל בהקדם" ו " הזיכוי בדרך" .
באחת מהשיחות נאמר לי על ידי נציג בכיר כי למעשה זוכיתי דרך חשבונית בזק
דבר שכמובן לא היה נכון-לאחר וויכוח הנציג של נטויז'ן הסכים לבקשתי והעלה לשיחת וועידה נציגה של חברת בזק ובדק מולה אם אכן נעשה זיכוי כזה לטובתי...אתם כבר יכולים לנחש שהתקבלה תשובה ש ל י ל י ת נחרצת- ושוב הנושא חזר לידי הבטחות כי הזיכוי "בדרך".
לבסוף נואשתי מכל הנסיונות,שיחות הטלפון עם כל מיני נציגים ואחראיים ובחודש יוני 2006 כמעט כשנה לאחר כל תחילת הסיפור שלחתי פקס ובטלפון בקשתי להתנתק משירות האינטרנט והשיחות לחו"ל של חברת נטויז'ן ובעוד שהזיכוי שהגיע לי עמד בזמנו עס"ח 456 ש"ח (נכון לאוגוסט 2005) ולי נותר תשלום לאינטרנט עס"ח 150 ש"ח ביקשתי שהתשלום לאינטרנט יתקזז אל מול חוב "העבר" , כפי שניתן להבין גם זה לא קרה.
17-09-2006 שיחה עם אחראית משמרת - בשיחה הובטח לי שהכל יטופל : חוב מול התחייבות וכי "אני לוקחת את הטיפול והמעקב אחרי הנושא באופן אישי" - שוב פעם אכזבה כלום לא נעשה.
אם לא די בכך - היום 09-10-2006 יותר משנה לאחר העוול שנעשה לי קיבלתי שיחת טלפון מנטויז'ן המחלקה הפיננסית "קדם טיפול משפטי" - זיכוי??? ממש לא התבשרתי כי הנושא לפני מעבר לטיפול עו"ד בנוגע "לחוב שלך".
האם יש אבסורד גדול מזה אני שואל?
כלקוח לא נתקלתי בדבר כזה בחיי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ולהפסיק להטריד אותי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה