פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים וסירוב לנתק אותי כלקוח נושא התלונה:
מנגלוס שחר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
הנני לקוח אינטרנט של חברת נטוויזן.
לפני קצת יותר משלושה חודשים התחברתי לחברת נטוויזן.
במשך כל אותה תקופה סבלתי מגלישה איטית ולא במהירות של 2 מגה כפי שחבילת הגלישה שלי היתה אמורה להיות למרות ששילמתי בעבור מהירות של 2 מגה.
לפני כשבוע פניתי לחברה בבקשה להיתנתק מהשירות שלהם ומאז אני עובר פי כמה וכמה 7 מדורי גיהנום.
ניסו לשכנע אותי להישאר והציעו לי הצעות מפתות ולבסוף פנתה אלי נציגה אשר הזדהתה בשם ליעד טל והציגה את עצמה כמנהלת בכירה בחברה ושכנעה אותי להישאר עם חבילה של 2 מגה בעלות של 31 שקלים כולל מע"מ למשך חצי שנה ולאחר מכן אהיה זכאי לגלוש חודשיים נוספים ללא תשלום כאשר כל החבילה הינה ללא התחייבות מצידי וכן אהיה רשאי לעזוב בכל עת ללא קנס מצידי.
יום לאחר מכן פניתי לחברה וביקשתי לעזוב ומאז אני מטורטר בטלפון עם הבטחות שווא שיחזרו אלי נציגים בכירים (דבר שלא קורה בפועל) היות ולא כל אחד יכול לנתק אותי סוחבים אותי לכל הכיוונים וחשבונות הטלפון שלי רק גדלים ואת אף אחד לא מעניין.
כל בקשתי היא להתנתק מחברת נטוויזן ולצערי אין מי שיסייע לי בכך.
אודה לכם מאוד אם תוכלו לסייע לי לחיות בשקט ללא דאגות וכאבי ראש מיותרים.
תודה מראש והמשך יום נעים.
שם המשתמש שלי בחרת נטוויזן הינו: shavit03
כספי סוג הנזק :
ניתוק סופי שלי כלקוח פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה