פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחויבותי לכחצי שנה לחברה ללא ידיעתי וחוסר יכולת להתנתק נושא התלונה:
עובדיה אתי עובדיה שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה מתם חייפה 31905 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אתי עובדיה, לקוחה ותיקה בחברת הוט, אשר הונתה עח ידם בשיחת טלפון אחת הסתבכו כל חיי!!

נציד שירות של הוט (שמו לא ידוע לי) חיבר אותי לנציג שירות נטוויז'ן ללא ידיעתי וללא דרישתי, הנוא אותי בכך שגבה ממני אמצעי תשלום לחיבור נוסף לאינטרנט לבית, ללא קבלת תשתית לחיבור- לתשלום, והתשלום החל לרדת..

בשל אי הבנה של נציג חברת הוט מול חברת הוט, לא חובר לי התשתית ולבסוף יצא לטובה והחלטתי להתנתק מנטוויז'ן (חשוב לציין: אין לי תשתית נוספת כרגע, כך שמהשירות איני נהנית! פניתי מספר פעמים, דמעות הגיעו עד נפש והנציגים בשלהם: "התחייבת לחצי שנה, לא ניתן! נתקי את הספק הקיים והתחברי אלינו!!", חוצפה ממדרגה ראשונה, הספק הקיים מספק לי את השירות והיחס האישי והאדיב!!), שוחחתי עם מספר נציגים וביקשתי להתנתק, אך לטענתם התחייבתי אליהם לחצי שנה! זאת ללא ידיעתי ובסיכום לחיבור בין נציג הוט לנציג נטוויז'ן!! מזה שלושה ימים אני מנסה לצאת מהמלכודת, בין שיחות שלי לשתי החברות, אין שום התקדמות וצעד לקראת הלקוח!

כלקוחה ותיקה של חברת הוט הייתי מצפה מהחברה לעמוד מאחורי וכמנו שהכניסה אותי לסיפור הזה שתוציא אותי ממנו ולא לתת לי להתמודד לבד מול הכרישים האלה! ואף לפצות אותי על עוגמת הנפש שגורמת לי לערער את רצוני להשתייך לחברה שלא מכבדת את עצמה ולא את לקוחותיה, אנא עזרו לי, וליבי עם כל המתלוננים הרבים בנושא זה, הגיעו מים עד נפש!

אתי עובדיה
הנייד שלי, למטפל בתלונה: 0506-949197
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי שלא קיים כלל וכן פיצוי מחברת הוט על עו פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה