פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איטיות גלישה לחו"ל והטעיה בוטה על ידי נטויז'ן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני השנה התקשרתי לתמיכה הטכנית של נטויז'ן והתלוננתי על איטיות בגלישה לאתרים בחו"ל. נציגי התמיכה ניסו לשכנע אותי שהבעיה נובעת מקוים איטיים של האתרים האלו בחו"ל מהם אני מנסה להוריד (www.download.com, www.google.com ודומים אחרים אותם פירטתי באוזניהם).

נציג התמיכה הדריך אותי להוריד קבצים מאתר שממוקם כביבול בחו"ל והוא www.java.com. בבדיקה מעמיקה שעשיתי תוך כדי השיחה גיליתי שהאתר למעשה ממוקם בארץ, במקום לא אחר מאשר בחוות השרתים של נטויז'ן. עימתי את נציג התמיכה עם עובדה זו ועל כן הועברתי לנציג בכיר, שלמרבה תדהמתי, ביצע את אותו הטיפול בדיוק ושיקר שקר כמעט זהה, למעט האתר אליו נשלחתי. הפעם נשלחתי ל-www.ati.com אשר גם הוא מאוחסן בשרתי נטויז'ן, בארץ.

מנהל בשם פבלו חזר אלי לאחר שהתלוננתי וכתבתי לנטויז'ן מכתב בנושא. הוצע לי פיצוי בדמות גישה לתמיכה הבכירה של נטויז'ן למשך 3 חודשים. הסכמתי אך הבהרתי שאינני מעוניין בפיצוי אלא בקצב אינטרנט סביר (שלא נופל משמעותית מהקצב עליו אני משלם).

בעיות הגלישה האיטית חזרו לסירוגין בחודשים שאחרי, ונציגי התמיכה של נטויז'ן לא ממש טיפלו בעניין אלא התישו אותי בשיחות ולא שבו אלי. ניסיונותיי להשיג את פבלו שוב עלו בתוהו בתקופה האחרונה.

התנהגות החברה היא חרפה, היא הונאה והטעיה מכוונת. לקוחות רבים לא מקבלים תמורה לכספם, וזכאים לפיצוי על כך. על כן אני שולח לכם מכתב זה בתקווה ראשית כי סוף-סוף אזכה לטיפול ראוי בבעיה. בנוסף, אני מצפה לתגובה ראויה ולפיצוי ראוי מנטויז'ן.
ברשותי כל הפרטים הכרונולוגיים וכן הפרטים הטכניים המלאים של המקרה המתמשך.
כספי סוג הנזק :
אבקש לכל הפחות להיות מסומן כלקוח זהב וכך אקבל רמת פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה