פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות לביטול עסקה! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמעתי שיש לנטוויזן עיסקה טובה לחיבור לאינטרנט ולכן פניתי אליהם לקבלת הצעת מחיר. לאחר שהם נתנו לי הצעה שהיתה טובה בעבורי, אמרתי כי עליי להתנתק קודם מנותני השרות שכרגע אני משתייכת אליהם.
בעלי התקשר לקווי זהב ווידא כי אין לנו עוד כל התחיבות לגביהם והחזיר לי תשובה חיובית, ולכן נתתי לנטוויזן אישור לחבר אותי, אך אז עליתי על טעות: אנחנו מחוברים לקווי זהב לשיחות לחו"ל ולא לאנטרנט. חברת האינטרנט שלנו זה "אנרטרנט זהב" ולא "קווי זהב". ושם התברר לי שאני מחוייבת להם לעוד כחודשיים, הבחור מאנטרנט זהב הרגיע אותי ואמר לי שאין שום בעייה, אני יכולה לבטל את העסקה ללא חיוב תוך 24 שעות,
התקשרתי מיד לנטוויזן לבטל את העסקה, אך הם טענו שאני גלשתי אצלם כבר 40 דקות תמימות ולכן הם לא יכולים לבטל את העסקה.
אמרתי להם כי איני יכולה כרגע לשלם לשתי החברות ובקשתי לבטל את העסקה או להקפיא, אך הם עמדו בסרובם.
התווכחנו זמן רב, עד שעייפתי מכך ואמרתי להם שאין לי כל רצון להשתמש בשירות שלהם (מה גם שלא הספקתי בכלל לתת להם את מספר הויזה שלי), והורדתי אותם מסדר היום שלי!
לאחרונה, הגיע אליי מכתב הטוען שאני חייבת להם 164.77 ש"ח
שוב התקשרתי אליהם, שוב הם התווכחו איתי והטישו אותי.
הצעתי להם לבטל לי את החוב ולחבר אותי אליהם מחדש כי כרגע אני יכולה לחדש את המנוי שלי אצלם, אך הם סרבו בתוקף ולא הסכימו לוותר על התשלום הנקוב.
אני מעולם לא פגשתי חברה כה גדולה שאמורה להיות מכובדת, אשר נותנת ללקוחותיה יחס כזה עויין, בלתי מתחשב, תוך תחושה שהם מחזיקים בנו עם סכין חדה המוצמדת אל הצוואר.
אני אובדת עצות ומרגישה מרומה מכל הכיוונים.
אשמח אם תוכלו לעזור לי לטפל בתלונה זו.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, מלחמת הטשה סוג הנזק :
אני מבקשת שהם יבטלו את החוב שלי ויפסיקו להטריד את פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה