פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קומבינת סוכן. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל המעוניין שלום רב!

אני לקוח של אינטרנט זהב כשנה. איתי משלם 49 ש"ח ל750 מגה (כבר ללא היתחייבות)

לפני כ שלושה חודשים פגשתי בנציג של נטוויז'ן אשר הציע לי שרותי אינטרנט במחיר של 39 ש"ח לחודש אם היתחייבות לחצי שנה במהירות גלישה של מגה וחצי, והבטיח שהוא מנתק אותי מן החברה איתה אני עובד ומחבר אותי לנטוויזן.

אני הסכמתי לאצעה זו וחתמתי על החוזה הנידרש.

כאבור זמן מה התקשרה אליי בחורה מקשריי לקוחות של אינטרנט זהב. ושאלה אותי האם אני דיברתי אתה כרגע. אני אמרתי לה שלא וביקשתי שתחזור אלי מאוחר יותר כיוון שאני נוהג כרגע. אחרי זמן מה היא חזרה אליי ואמרה לי שמישהו מנסה להיתחזות לי ,לדבר בישמי ולנתק אותי מאינטרנט זהב.

בנוסף אמרה שהדבר שהוא עושה איננו חוקי כלל.

אם זאת שאלה אותי מה הציעו לי בנטוויזן, ומייד נתנה לי את אותו המחיר 39 לחודש 1.5 מגה, אמרתי שבסדר ואני ממשיך לגלוש דרכם מפני שאני לא מיתכוון ולא מעוניין לאבוד דרך חברה שעובדת לא חוקי

ושאני מעוניין להמשיך איתם (א. זהב)

אחרי זמן מה היתקשר אלי הסוכן מנטוויז'ן ואמר לי שאכול סודר והכול בסדר גמור רק צריך להשלים את ההיתחברות מהמחשב.

אני אמרתי לא שאני לא מעוניין לעבוד אם חברה/סוכן שעובד לא חוקי ומנסה להיתחזות בשמי ובנוסף אומר לי שהכול בסדר כשהיא אפילו לו ניתק אותי מאינטרנט זהב. הזברתי לו את הדברים אללו ואמרתי לו שאני לא מעוניין בשרותיו ושלא יחבר אותי לאינטרנט שלו מפני שאני לא מעוניין לאבוד אם נוכלים הוא אמר לי בסדר. וניתק.

בעת כבלת פירות החשבון שלי בויזה מופיע לי חיוב של נטוויז'ן אני מייד מתקשר לשרות הלקוחות שהוא מספר חינם אך גם שם אני מגלה שאם אני רוצה שירות אני צריך להתקשר למספר אחר שהוא כלל לא חינם.

אחרי אמתנה רבה נאנתי על ידי נציג אשר אמר שהוא ייבדוק את העיניין וכמובן יחזרו אליי. כאבור שבוע ואף יותר אני חוזר לשירות הנציגים ומקבל את אותה התשובה שהעיניין בבדיקה ושיחזרו אליי. אחריי יומיים שלושה אני שוב חוזר לנציגות של נטוויזן ואוד פעם מסביר את כול הבעיה על חשבוני כמובן. הסברתי עוד פעם את בעייתי לנציג שאמר שיחזור אליי בקרוב. אך שום ציצול לא היתקבל. אחרי עצבים רבים אני חוזר עוד פעם לחברה מסביר עוד פעם את בעייתי, ומקבל תשובה על המקום שאי אפשר לאשות כלום בעיניין אלה אם רק להעביר בעלות על החבילה. וכך אני משלם עד היום לשני החברות גם יחד 39 להיא ו39 להיא. וכולם נענים חוץ ממני כמובן. ברצוני להדגיש שאני חייל בצה''ל בשרות סדיר, אשר מקבל משכורת של 350 ש"ח בחודש.

מאוד הודע לעזרתכם מראש תודה!!!

נ.ב והצלמה שקיבלתי מנוויז'ן לא ניפתחה ותוחזר לחברה ללא ספק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי אל החברה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה