פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היי
שם משתמש :efi77
עשיתי מנוי בסביבת מרץ/אפריל
אז דיברתי עם אורטל והתחייבתי לגלוש דרכם
מנסיבות מסוימות רציתי לבטל מנוי ואז נאמר לי בוא אנו נקפיא מנוי שלך ל1/2 שנה
אז יהיה לך מחיר טוב בעוד 1/2 שנה
1 ממה שנאמר לי הבנתי שזו תהיה אופציה ,
אבל בפירוש לא נאמר לי שזו התייבות עתידית כי אז לא הייתי מסכים

2 ביום שעשיתי מנוי או למחרת (אז במרץ) התקשתי לבטל מנוי אבל שיכנעו אותי
לעשות הקפאה(מה שתיארתי בסעיף 1 וכך גם הטעו אותי בתנאי ההקפאה)

3) התקשרתי ב ספטמבר לשירות לקוחות ונאמר לי שמנוי בהקפאה עדיין

4)אז התקשרתי באוקטובר והבנתי שמנוי יופעל ב19/10
לפני הפעלת מנוי התקשרתי לבטל מנוי ,אבל סירבו לבטל אותו
ב 19/10 התקשרתי 3 פעמים+ פעמיים התקשרו עלי אבל עוד הפעם סירבו לבטל מנוי
התקשרו אלי ב20/10 וגם סירבו לבטל

אני דורש לבטל מנוי לפי מה שכתוב בתנאי שירות שלכם
יש לי זכות לבטל ב2 ימים הראשונים מיום תחילת מתן שירותים שזה 19/10

---------------------------------------------------------------------

תנאי השימוש בשירות

תנאי שימוש אלו מסדירים את התנאים הכללים שיחולו בין נטוויז'ן בע"מ ("נטוויז'ן") לבין רוכשים של שירותים ו/או מוצרים שונים (מוצרי תוכן ומוצרים אחרים) המשווקים ידי נטוויז'ן ("הלקוח ו- "השירותים", בהתאמה), הכוללים בין היתר שרותי גישה לאינטרנט המאפשרים ללקוח להתחבר לרשת האינטרנט ולקבל, לשלוח ולאחסן דואר אלקטרוני. השימוש בשירותים כפוף לתנאי שימוש אלה. על הלקוח לקרוא אותם בקפידה, שכן אי מתן הודעת ביטול השרות לנטוויז'ן בתוך 2 ימים ממועד תחילת מתן השירותים והמשך השימוש בהם מעיד על הסכמתו ואישורו לתנאים אלה

היחס שקיבלתי היה מאד חוצפני ומתנשא וספק רב אם אחרי שרות כזה אני אחזור
להיות לקוח שלכם אי פעם

בברכה ומצפה לתשובה מהירה
תודה
אפי

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה