פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש חוזה התקשרות מתאריך 23.10.06 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה מת"מ חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף ספטמבר 2006, בדקתי עם נציגת נטוויזן לגבי תנאי חידוש החוזה:
ההצעה כללה חידוש לשנה ומספר אפשרויות גלישה. לאחר כשבועיים, חזרתי לשרות
והסכמתי להארכת החוזה באותם תנאים שהיו עד כה: אותו מחיר גלישה ואותה מהירות גלישה 750 kb וכמובן ע"פ הבנתי, חוזה לשנה. קבלתי בדואר אישור על חבילת גלישה ובו צויין כי החוזה הקודם שלי היה התקשרות לחצי שנה וזה אינו נכון (יש לי אסמכתא)
וההתקשרות החדשה ממשיכה לחצי שנה. מיידית פניתי לממונה על פניות הציבור בנטוויזן והשארתי הודעה עם הפרטים שלי. עד היום אף אחד לא חזר אלי.
חידוש החוזה מתאריך 23.10.06 לשנה, כפי שהיו כל החוז פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה