פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכ"א ללא הסבר מניח את הדעת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברשותי כ"א מסוג לאומי ויזה . החודש חויבתי באמצעותו על ידכם . תאריך העסקה 27.9.06
ככל הידוע לי אינני מנוי שלכם .
ביום(16.10 ) פניתי טלפונית אל שירות הלקוחות שלכם לבירור העניין ובשיחה עם הנציגה עדי נתבקשתי לשלוח את העתק דף החיוב .שלחתי אותו עם מכתב מצורף לפקס 035201960
ביום (17.10 ) פניתי שוב ( לאחר שלא שבתם אלי) ושוב הסברתי את הבעייה וביקשו ממני שוב לשלוח את הפקס .
ביום (18.10 ) פניתי במייל לפניות הציבור בכתובת [email protected]
עד היום 23.10 לא קיבלתי שום תשובה .אנא חזרו אלי עם הסברים מדוע חויבתי ומדוע לא חזרו אלי טלפונית עד כה .
בברכה
רמי
כספי סוג הנזק :
הסבר מעמיק מדוע לא חזרו אלי ומדוע חויבתי . כמו כן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה