|
|
|
|
|
|
חיוב בכ"א ללא הסבר מניח את הדעת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברשותי כ"א מסוג לאומי ויזה . החודש חויבתי באמצעותו על ידכם . תאריך העסקה 27.9.06
ככל הידוע לי אינני מנוי שלכם .
ביום(16.10 ) פניתי טלפונית אל שירות הלקוחות שלכם לבירור העניין ובשיחה עם הנציגה עדי נתבקשתי לשלוח את העתק דף החיוב .שלחתי אותו עם מכתב מצורף לפקס 035201960
ביום (17.10 ) פניתי שוב ( לאחר שלא שבתם אלי) ושוב הסברתי את הבעייה וביקשו ממני שוב לשלוח את הפקס .
ביום (18.10 ) פניתי במייל לפניות הציבור בכתובת [email protected]
עד היום 23.10 לא קיבלתי שום תשובה .אנא חזרו אלי עם הסברים מדוע חויבתי ומדוע לא חזרו אלי טלפונית עד כה .
בברכה
רמי
|
כספי |
סוג הנזק : |
הסבר מעמיק מדוע לא חזרו אלי ומדוע חויבתי . כמו כן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|