פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בפרטי כ. אשראי של לקוח לצורך זיכוי חוב של לקוח אחר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום חמישי 19 אוקטובר 2006
לכבוד: חברת נטוויז'ן
לידי: מנהל מחלקת תלונות לקוחות

שלום רב,

הנדון: תלונה בגין שירות לקוי

שמי אדווה קדוש , מנוי סגור , סיסמא: liadka, טלפון: 04-6942224.
בתאריך 12.10.06 ביקשתי לחבר דרככם נקודת אינטרנט נוספת בביתי.
לאחר שיחה עם נציג שלכם נתבקשתי לבחור אמצעי לתשלום ואני בחרתי לבצע את התשלום החודשי באמצעות כרטיס האשראי ומסרתי לו את פרטי כרטיס האשראי.
לאחר שיחות ממושכות איתכם ביקשתי לבטל את בקשתי לחיבור , ללא חיוב מאחר ולא סיפקתם לי מאומה (לא הגיע אלי אפילו נציג של חב' HOT לחיבור הנקודה).
להפתעתי הרבה גיליתי בחיוב כרטיס האשראי שלי חיוב ע"ס 239.99 ₪ שבוצע בתאריך 12.10.06 ע"י חברת נטוויז'ן.
לאחר שיחה עם נציגה שלכם, ליאת, הוברר לי שהחיוב בוצע עבור מנוי אחר באמצעות כרטיס האשראי שלי. ככל הנראה אותו נציג שלכם שקיבל את פנייתי לחיבור בתאריך זה זיכה את הלקוח האחר באמצעות כרטיס האשראי שלי ובפרטי המנוי שלי ציין אמצעי תשלום: הוראת קבע.
אני רואה את הטעות הזו כחמורה ומבקשת את בדיקתכם המעמיקה וזיכוי מיידי!!!
מאוכזבת מאוד מהשירות הלוקה בחסר.


אדווה קדוש
הרצל 20/2
קריית שמונה
050-5210092


כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין החיוב השגוי במיידי!!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה