פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב נט ויזן לבטל עיסקה בתוך 48 שעות לפי חוק הצרכנות והאשמות שוא שהשתמשתי 75 שעות רצופות באינטרנט שלהם בו זמנית אני מחוברת לחברה אחרת. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חברת נט ויזן סרבה לאפשר לי לבטל עיסקאות בתוך 48 שעות לפי חוק הגנת הצרכן-ומתעלמת מכל הפניות שלי לבטל את ההתקשרות-ואף שולחת מוצרים בדואר לאחר שביקשתי לבטל ולא לשלוח-ולאחר שלא קיבלתי את המוצר -הם הודיעו שיגבו בניגוד לחוק את תמורת המוצר שלא התקבל אצלי מכרטיס האשראי של י -ומסרבים אפילו בנוכחות נציג הישראכארד בשיחת ועידה לעכב את הורדת התשלום עבור מוצר שלא קיבלתי - ואף מאשימים אותי בגלישה באינטרנט 75 שעות רצופות בזמן שלא היה ולא נברא כדבר הזה. לא נעים-אכזבה גדולה מהחברה הנ"ל שמקלקלים את השם שלהם ומפחידים ומרחיקים לקוחות. הדבר ישפיע בסופו של דבר על ערך המניה של נט ויזן -והסה"כ של הצטברות התלונות יהייה להם לרועץ. עכשיו הנני נאלצת להשתמש בשירותי עורך דין כי כל הפניות שלי לא נענו כולל פקסים וטלפונים..כדאי לחשוב פעמיים !!!חברה כזו מפורסמת ואף אחד לא ענה לי על מכתבים ופקסים ואף לא מאמינים לי שלא גלשתי ומסרבים לחקור את המקרה ולא שלחו לא כל תגובה או כל הצעה לפתקון העניין. גואל נפש איך שהם מתנהגים ללקוחות..
כספי- לקיחת כסף ללא אספקת סחורה סוג הנזק :
לזכות את חשבוני בכרטיס האשראי כולל ריביות-לבטל שיר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה