פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילה במרמה! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדי חודש בחודש שילמתי 68 שח במקום 39 שח. רק היום נודע לי על מה אני בעצם משלמת והזדעזעתי קשות: חוץ ממחיר הגלישה שזה 39 שח, אני גם משלמת 5 שקלים על תיבת האימייל של נטויזיון. לא ידעתי שאני צריכה לשלם על תיבת אימייל בכלל לא השתמשתי בו !!! לא ידעו אותי שהוא בתשלום!!!!
19 שח על מימון אתר red לא ידיעתי!!! איך נפלתי למלכודת הזאת? הם פשוט אמרו לי שחודש ראשון זה "מתנה", אוקי אמתי מתנה זה סבבה והסכמתי, והם ניצלו את הסכמתי לחודש הראשון בכך שאני אחתום קבע על יתר החודשים שהם בעצם בתשלום, 19 ש"ח מדי חודש בחודשו על משהו וירטואלי פיקטיבי שאני בכלל לא מכירה!!! מה זה אתר רד??? ממש מעניין אותי!!!
ויש עוד 5 ש"ח שהם מורידים- שעד היום אין לי מושג על מה זה!!!!


עכשיו זו מילה שלי כנגד שלהם, הם אומרים שקיבלתי חודש מתנה על אתר רד, ובכך הבעתי את הסכמתי שאני רוצה את האתר וגם במחיר של 19 שח מדי חודש, ולכן הם הורידו לי 19 שח מדי חודש בחודשו לאחר מכן כברירת מחדל, מבלי להסביר לי שאני צריכה להתקשר לעדכן אותם על סירובי. כלומר על דרך השלילה
ודרך תשלום הכסף שלי.כלומר אי הידיעה שלי לא פוטר אותם מלחייב אותי. הכל מבוסס על השערות והנחות, "ככה חשבנו". מאיפה לי לדעת שצריך לשלם על האתר הזה??? אמרו לי "חודש אחד חינם""....!!!!! ולא אמרו שאחר כך אצטרך לשלם !!!!!! למי בכלל אכפת מאתר רד?????
אני משלמת כסף - עד שאני בכבודי אתקשר להגיד סטופ! לא מעוניינת!
מבלי לשאול אותי אם אני רוצה!! בשביל מה אני צריכה לממן להם אתר???? שאני בכלל אפילו פעם אחת לא הייתי בו, גם כשהיה לי חודש מתנה (דיברתי עם רועי, תיזהרו ממנו)



זהירות מהם, יש לי רק עוד חודש אחד ואז אני עוברת לחברה אחרת - לצמיתות מתרחקת מהם!!


אכלתי אותה ככה 5 חודשים, כשהתקשרתי אליהם דיברתי עם מיטל (או שם דומה) והיא הציעה לפצות אותי על חודש נוסף , כלומר הנזק שלי הוא 150 שח והם מפצים אותי ב 40 שח.
כמו כן אמרה שקיבלתי מכתב באימייל, אה? אימייל? מישהו בכל טורח לפתוח את האימייל שלכם??? גם שם לא היה מכתב כזה אגב... רק הססמהשלי ועדכונים מדי שבוע שאפילו לא פתחתי אותם!

ואגב, הם פורצים לתיבות אימייל, היום לראשונה נכנסתי לתיבת אימייל שלי בנטויזיוןתוך כדי שדיברתי עם מיטל , וראיתי שבעצם ההודעות לא נקראו (כולן הודגשו בשחור) ואחרי שעשיתי "ריפרש/רענן", כולן היו פתוחות כאילו נקראו (הדגש השחור הוסר) וזאת תוך כדי השיחה עם מיטל, וששאלתי אותה לפשר הדבר היא אמרה שהיא לא יודעת על מה אני מדברת ושהם לא נוהגים לפרוץ לתיבות אימייל של הלקוחות שלהם, עוד שקר שלהם ובזמן אמת! איכסה מגעילים אותי

נו באמת... החזירו לי את הכסף שנגזל ממני או שאעבור לחברה אחרת ותפסידו את כספי לעד!



כספי סוג הנזק :
פיצוי של 150 שח על הגזלה בלי ידיעתי ובמרמה ואחרי ז פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה