פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לנתק את המנוי בנטוויזן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים וחצי המשכתי מנוי בנטוויזן לתקופה של 9 חודשים(בהתחייבות).
עקב מעבר דירה ואי נחיצות באינטרנט ביקשתי להקפיא את המנוי לשנה ונעניתי כי הדבר אינו אפשרי.
בעקבות זאת ביקשתי לבטל את המנוי וקיבלתי תשובה שמכיוון שאני בהתחייבות איני יכול לנתק את המנוי.
מכיוון שאני סטודנט למשפטים ידוע לי כי זהו דבר לא חוקי שהרי אם ברצוני לנתק את המנוי זוהי זכותי המלאה כל עוד אשלם להם את יתרת התשלומים ואם צריך גם קנס(הכל כמפורט בחוזה).
דיברתי עם 2 נציגות ועם מנהלת קשרי הלקוחות בשם הדס פישקין.
בסיום השיחה הבטחתי שאלך איתם לערכאות משפטיות(ואכן אני אלך),אך לפני זה אנסה בעזרתכם לפתור את העניין.
תודה

כספי סוג הנזק :
שינתקו אותי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה