פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לסיום קשר עם חברת נטויגי'ן בתום תקופת ההתחייבות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במשך החצי שנה האחרונה אינני יכולה לעשות שימוש באינטרנט. הודעות אין ספור נמסרו, כל "עזרה טכנית" שניתנה טלפונית לא פתרה הבעיה ובסופה נמסר כי הבעיה נובעת מהמחשב שלי (בתירוצים שהתבררו מאוחר יותר כחסרי שחר).
מאחר ובקשות אין ספור לניתוק (באין אפשרות שימוש באינטרנט) נענו בשלילה, החלטתי בהמלצתכם לשלוח המחשב לבדיקה במעבדת מחשבים ובמקביל ביקשתי להקפיא המנוי עד לתוצאות הבדיקה, אך גם כאן נעניתי בשלילה. גם תלונה באתר תלונה באינטרנט לא עזרה והכל בתירוץ כי לא ניתן לעזור לי בשום תחום משום שאני נמצאת בתקופת התחייבות.

לאור בדיקה יסודית במעבדת מחשבים, בה הובהר לי בפעם השניה (שתי מעבדות שונות), כי המחשב תקין לחלוטין ושולל כל גירסה לא אמינה של טכנאיי נטויג'ן מהשירות הטכני, כמו: בעיה בגלגלת, הצורך ברכישת תוכנה חדשה, וירוס שהשתלט על המחשב ועוד.. החלטתי סופית כי אינני רוצה כל התקשרות עימכם לא בהווה ולא בעתיד וחבל שביקשתי בעבר.

בתאריך 29.10.06 הודעתי לחני משרות לקוחות כי אינני מעוניינת בחידוש ההתקשרות ומבקשת לציין כי בתום תקופת ההתחייבות, 21.11.06, אבקש לא ליצור עימי קשר ולא לחייבני יותר. נמסר לי על ידה כי ברצונה לברר אם ישנה אפשרות כזו, משום שאינם מוותרים על לקוחות נטויגי'ן בקלות (גם לאחר תקופת ההתחייבות). דבר המעמיד את פני הדברים באור שונה לחלוטין.

במידה לא תעתרו לבקשתי, ותסיימו הקשר ביננו בתום ההתחייבות, אדע לפעול בדרכים המקובלות.

בושה וחרפה לחברה שכמותכם ולמי שעומד בראשה, שכך הם פני הדברים. (בסה"כ מדובר בכ-.150 ש"ח, אותם ביקשתי להקפיא עד סוף הבירור ובעבור זה הפסדתם לקוח).
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה