פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק מנויים לקבלת שירות גרוע! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום , יש לי 3 מנויים שלכם- 2 שלא היו בשימושי בשנתיים האחרנות, בינואר 2006 שלחנו פקס בקשה לניתוק של 2 מנויים -וידאנו שהפקס הגיע,לאחר כחצי שנה קיבלנו מכתב חוב ע"ס 670 ש"ח -פניתי לנציגים שלכם שבדקו ואכן אישור לי שקיבלו פקס ניתוק אבל היות והאינטרנט היה עדיין בשימוש _אני חוזרת שוב-לא על ידי) הם לא ניתקו אותם,לאחר ששוחתי רבות עם הרבה מאוד נציגי שירות-ולא הגענו להסכמות שילמתי לכם את "החוב" בתאריך 4.10.06- וידאתי שהפקס התקבל(הפקדתי לחשבון הבנק שלכם) -קבלת תשלום ובקשה לניתוק של 2 המנויים/ עד ליום זה 29.10.06 החוב עדיין לא התאפס בכרטיס שלכם,והמנויים עדיין לא נותקו -
חשוב לי לציין שפנה אליי אחראי שימור שלכם והצליח בשלב מסויים לשכנע אותי להעביר בעלות על מנוי אחד במקום ניתוק-אך לאחר שהבנתי שגם מנוי זה לא טופל-הן מבחינת תוכנית והן מבחינת איפוס החוב שלחתי פקס ואף דיברתי מספר פעמים עם נציגי השירות לניתוק של מנוי זה.
לאחר לפחות 50 שיחות שהוצאתי אליכם ,הבטחות שווא שהנושא נסגר-נכון להיום האינטרנט עדיין מחובר -הובטח לי פעמיים שתחזור אליי מנהלת מחלקה -והיא לא חזרה- איבדתי אמון בחברה שלכם-בכל אפשרות שתנתן לי אני אמליץ שלא להתחבר אליכם ואני עובדת עם לקוחות ,לא צריך להתחנן לנתק קו- כמו כן ברגע שפונים לנציג שירות-הוא צריך לסגור טיפול ולא לטרטר אותי במשך חודשיים!! היוזרים שלי הם :MARGODA1 - HALLUYA ויוזר נוסף שבשימושי הפרטי שגם אותו אני רוצה לנתק בגלל השירות הגרוע שקיבלתי MAGIDA
מעונינת לנתק את המנויים שלי- לקבל מכתב גמר חוב -שאין לי חובות לחברת נטוויזן !
בזבוז זמן-וכסף סוג הנזק :
ניתוק המנויים לצמיתות וקבלת מכתב גמר חוב פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה