פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלית מחירים בלי להודיע ,ובקשת ביטול התחברות נעשת ארוכה מאד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני תשעה חודשים חידשתי את המנוי לאינטרנט דרך חברת נטוויזן ב 30 ש"ח אני מנוי ותיק מאד בנטוויזן ,
ב30 לחודש אוקטובר שמתי לב שבמשך חודשיים העלו לי את המחיר חודש אחד ל-42 וחודש שני ל-49 בלי לידע אותי.
אני ממקום עבודתי יש לי ספק אחר ב20 שח לחודש (אינטרנט זהב)
ב-31לאוקטובר ביקשתי משרות הלקוחות של נטוויזן ליתנתק הנציג שרות אמר לי שקישרי לקוחות יחזרו אלי עוד 48 שעות היסברתי לו שאני רוצה ליתנתק ולא רוצה לדבר עם קישרי לקוחות אמר לי נציג השרות שזמן ההמתנה גבוה כ-3דקות והם יחזרו אלי שהתעקשתי לחקות אפילו 10 דקות אמר לי הנציג שרות שאין אף אחד בקישרי לקוחות בסך הכל ביקשתי ליתנתק
כספי סוג הנזק :
אחרי וותק גדול מאד בנטוויזן אבקש ליתנתק מהם פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה