פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב והתעלמות מוחלטת לבקשת ניתוק כאילו ולא היה בכלל נושא התלונה:
מלצר מרגריטה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני עוברת דירה לישוב בו שירות האינטרנט ניתן ע"י זכיין של חברת הכבלים ואין לי צורך בחברת אינטרנט נוספת.
לכן בתאריך ה1/11 התקשרתי לחברת נטוויזן במטרה לסגור מנוי אינטרנט, הסברתי להם את המצב, העבירו אותי פקיד אחד לשני,משכו זמן, לקחו מספרי טלפון ולבסוף הובטח שיתקשרו עוד באותו היום לסגור את העניין.
להפתעתי( האמת שלא ממש) אף אחד לא התקשר לא באותו יום וגם לא למחרת.
כמובן שפניתי שוב לנטוויזן ב- 5/11 אבל הפעם גיליתי כי עכשיו אני לא יכולה להתנתק מהשירות כי יש לי התחייבות לחצי שנה.(מוזר לא, לפני שבוע היא לא הייתה - הפקיד אמר לי כי אין ומשום מה גם אני לא ממש זוכרת שאי פעם הייתה).
לאחר שהבנתי כי רחוק אני לא יגיע איתם להבנה ביקשתי שלפחות לרגע זה ינתקו אותי מסוף תאריך ההתחייבות. אבל כמובן גם הפעם נענתי בתשובה שלילית .
בנוסף על כך ברגע שהזכרתי לפקידה הטלפון כי לא אסכים לכך ואפנה בדרכים אחרות, קיבלתי תשובה לגלגנית של "אין לך לאן לפנות זו הדרך".
אני שואלת: האם עדיין יש סיכוי שחברה הבנוייה על מתן שירות תדאג לפעול לשרות הצרכן או שתמשיך באותה הדרך המזכירה סוג של קומבינה,דרך שלה יש רק נקודת התחלה ואין לה סוף?

עגמת נפש, בזבוז זמן,כספי ועלבון סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה