פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מנטוויזן תוך 14 יום לפי חוק הגנת הצרכן נושא התלונה:
סמייה אליהן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏08 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח שהתחבר לנטוויזן בתאריך 31.11.2006 כאשר קיבלתי לשרות לחבור חיגן
רק 3.11.2006 .
היום התאריך 08.11.2006 ופניתי לנטוויזן לבקש להתנתק עקב שרות כושל.
שפניתי לחברה ענתה לי בחורה בשם לימור משרות לקוחות שאמרה לי שאני לא יכול
להתנתק מהסיבה שקבלתי חבילה עם היתחיבות 12 חדש בעוד היא מתעלמת טוטלית
מחוק חוק הגנת הצרכן אשר נותן ללקוח את הרשות לבטל כול דבר תוך 14 יום
ללא דמי בטול.
למרות שהערתי בנושא המשיכה לעמוד על שלה.
אני פונה אליכם באתר כדי להעיר את תשומת לבכם שחברה גדלה כמו נטוויזן לא
מתיחסת ללקוחות שלה לפי החוק במידה וזה לא יטופל כי כבר נגרמה לי
עוגמת הנפש אעבור המשפטי
סבל סוג הנזק :
ניתוק מידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה