פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק נושא התלונה:
תשבי רוני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2006 התקשרתי לחברת נטויז'ן על מנת לקבל הצעת מחיר.במסגרת הצעת המחיר ביקשו ממני פרטי חיוב של כרטיס אשראי על מנת לפתוח הזמנה.
הסכמתי לתת פרטים (גם בחברת HOT בעבר ביקשו ממני פרטי חיוב על מנת לפתוח הזמנה).בסופו של דבר קיבלתי הצעה יותר טובה לי מחברת 012 קוי זהב והתחברתי.
את מה שאמר לי הנציג של נטויז'ן הוא לא תיעד,וזה שנתינת פרטי האשראי לא יחיבו אותי באם לא אבחר בהם.בפועל התחלתי לראות חיובים לאחר חודשיים וכשדיברתי גם עם נציג קשרי לקוחות לא עזרה לי הטענה שלא גלשתי ולו שנייה אחת ולא היו מוכנים להחזיר לי את כספי למרות הטעיית הנציג בהתחלה.הם טענו שברגע שנתתי פרטי חיוב אני מחוייב.הם הקפיאו לי את המנוי עד סוף דצמבר אך ההתחיבות שלי בחברה הנוכחית היא עד אוגוסט.התקשרתי אליהם בתאריך 13.11.06 ואמרו שיהיו מוכנים להאריך לי את ההקפאה חודש נוסף ותו לא ואחרי זה אני אהיה מחויב.אני בבעיה כי זה לא מסתדר לי עם ההתחיבות הנוכחית (סוף אוגוסט 2007).
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה