פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מחוברת-אך מחוייבת בכח האטימות,וחוסר היושר. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/8/06 פניתי לחברת נטויז'ין,בכדי לקבל הצעת מחיר. בחור בשם שי ענה לי ומסר לי שאם אני מתחברת תמורה 39.90 ש"ח, אקבל DVD . אמרתי לו שעדיין לא עשיתי סקר שוק, והוא הבטיח בתמורה שאם אתחרט תוך מס' ימים אוכל לבטל את העיסקה. כעבור חצי שעה, באותו יום.התקשרתי וביקשתי את שי, ומסרתי לו שאני התחברתי ל - 015 ומבקשת לבטל את העיסקה, שי ניסה לפתות אותי, שהוא ירד מהסום של 39.90 וכו" , לא אהבתי את הנמוך שהוא ירד. , ובסופו של דבר הוא הבטיח שאין בעיה והעיסקה תבוטל, שאלתי שוב , אני מקווה שלא תחייב אותי, הוא מסר שאין לי מה לדאוג.ראיתי את העיניין כסגור עד..... הם חייבו אותי מהתאריך הנ"ל.
קיבלתי מהם מכתב שהם מנסים להשיג אותי לפני שבועיים. אז התקשרתי למחלקת לקוחות ושם ענתה לי הפקידה שאני מחוייבת ואני מנויה. מסרתי לה שאני לא מנוייה ואם הייתי , סביר להניח שהייתי מקבלת גם את המתנה שהובטחה לי? בתשובה לתגובתי היא אמרה אז את רוצה להתנתק מהשירות?......... אמרתי שאני לא מחוברת למה להתנתק, אוקי אז אני אנתק אותך, הלו? טלפון נוסף מנטויי'ן שהצליח להוציא אותי משלוותי, התקשרה אלי שוב מחברת שירות לקוחות וביקשה ממני את ת.ז. כדי לאתר אותי . ואז היא אמרה שלום לך, אני מבינה שבתאריך הנ"ל ביקשת להתנתק מאיתנו. צר לי את רשומה כמנויה ואת לא יכולה להתנתק , וכמובן הסברתי שוב את הסיפור והיא בשלה חזרה על אותם תכנים.
יום למחרת קיבלתי שוב טלפון ממחלקת לקוחות והם מסרו לי כי במידה וארצה להתנתק עלי למצוא מחליף.
הכאב ועוגמת הנפש המלווים לחוסר היושר והאטימות פשוט גרמו לי לא להאמין במערכת.
אני צריכה את עזרתכם.
מאז אני מחוייבת בנטויזין-כאשר בפועל אני לא משתמשת בשירותים שלהם.
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה