פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שחרור מנוי שהתחבר יומיים קודם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי בעסקה טלפונית ביום 19 בנובמבר בשעות הבוקר עם נטוויז'ין למתן שרותי אינטרנט במהירות 1.5. ביום 20 בנובמבר בשעות הערב ביקשתי לחבר אותי והתחלתי לגלוש דרכם. ביום 22 בנובמבר בשעות הצהרים, פחות מ- 48 שעות מההתחברות ביקשתי להתנתק בשל שרות גרוע.
נאמר לי כי איני יכולה להתנתק משום שאני מחוייבת לשישה חודשים. אני כעוסה על החברה ולא מעוניינת להמשיך לקבל שרותים מהם. מה עליי לעשות?
כספי סוג הנזק :
לבטל את המנוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה