פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בחשבון האינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חידשתי את המנוי שלי באוגוסט 2006 בהתחיבות לשנה במחיר של 39 ש"ח לחודש.
במקביל יש לי משתמש נוסף בנטוויזן שאינו פעיל מ- 2001 ועד היום.
מכיוון שאינו פעיל מעולם לא חוייב בתשלום.
משום מה החל מאוגוסט נטוויזן החלו לחייב את השבון שאינו פעיל.
מז שבוע אני פונה אליהם, מעבירים אותי מנצי שירות לקוחות אחד לשני.
עד שהגעתי לנציגה חביבה וקואופרטיבית של קשרי לקוחות (במידת הצורך יש לי את שמה המלא) היא הבינה את הבעיה אך אמרה שמכיוון שמדובר בניתוק מנוי צריך החלטת מנהל ו"יחזרו אלי".
אף אחד לא חזר אלי.
אני אפילו לא ביקשתי להתנתק, רק לתקן את החיוב החודשי ולקבל זיכוי רטרואקטיבי. אז למה לטרטר אותי ?
כספי סוג הנזק :
תיקון החיוב וזיכוי רטרואקטיבי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה