פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עיסקה באי מתן שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.10.06 דיברתי עם נציג טלפון מנטוויזן וסיכמתי איתו על הצטרפות לעסקת "חבילה משולבת" של אינטרנט דרך חיבור בזק. לצורך כך מסרתי את מספר כרטיס האשראי שלי בטלפון, והסכמתי להתחייב לשנה.
לאחר מספר ימים נודע לי דרך חברת בזק כי אין באפשרותי לקבל את המודם הנחוץ מאחר וקו הטלפון שבדירה אותה אני שוכרת אינו בבעלותי ובעל הדירה שמתגורר בארה"ב לא העביר לידי יפויי כח. לשאלתי נמסר לי מבזק כי העסקה מבוטלת ולתומי הסקתי כי מדובר על העסקה כולה – גם זו של נטוויזין, מאחר ואין אפשרות לקיים אותה כפי שנקבע. לאחר מספר ימים חזר אלי הנציג שמולו ביצעתי את העיסקה, ואמר שהוא מבין שאני לא בעלת הקו אבל שהוא יכול לפתור את הבעיה במידה ואקבל אישור מבעלי הדירה. בתגובה סיפרתי לו שאני טסה להולנד לשבוע וכשאחזור אבדוק את הנושא, אך גם הוספתי שאיני מעוניינת להטריד את בעלי הדירה בנושא זה. וכשאחזור אחליט אם להתחבר לאינטרנט או לא וזאת מאחר והייתי עדיין תחת הרושם שהעסקה כפי שנקבעה מבוטלת. הנציג לא אמר דבר וימים מספר לאחר שובי מהולנד התקשר שוב ושאל לגבי העניין. באותה שיחה הסתבר לי שאני עדיין מחוייבת לנטוויזן וכי איני יכולה לבטל את העסקה מאחר ועברו שלושה שבועות מיום ההתחברות (שלא היתה מבחינתי)אמרתי לו שלא הייתי מודעת לכך וכי הייתי תחת הרושם שהעסקה, מאחר ולא יכולה להתקיים כפי שנקבע, מבוטלת.

מאז אני מנסה לקבל אישור לביטול העסקה/ בקשה לניתוק אך נטוויזיון מסרבים בכל תוקף.
. אני טוענת שבעיסקה המשולבת הזאת לא קיבלתי את השירות המגיע לי, ובזק לא יכולים לספק לי את המודם, מכיוון שהקו לא בבעלותי, נטוויזן לא רשאים לחייב אותי בכרטיס האשראי.
בנוסף לכך בשיחה האחרונה שניהלתי מולם בתאריך ה-22.11 עם נציגה נוספת שטענה ששאני אמרתי שטסתי לחו"ל ומתכוונת לפגוש את בעלי הדירה ולקבל מהם ייפוי כח, הוא שקרי בהחלט, קיבלתי יחס לא הולם מהנציגה שצעקה וטענה שאני לא דוברת אמת, וגם לא איפשרה לי לבטא את דברי.
ממנהלת שירות הלקוחות קיבלתי הצעה להתחבר דרך הכבלים, אך איני מעוניינת.
עוד לפני שהתחברתי התאכזבתי מהשירות, מהיחס ומחוסר הגמישות של חברה זו
לכן אין ברצוני לקבל שירות מחברת נטוויזן שלא מוכנה לבטל את העיסקה למרות שלא ניתן לי השירות אותו רציתי.
אשמח לבדיקתכם והתייחסותכם
תודה רבה
יאנה




וכספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה ואי חיוב כ. האשראי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה