פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בזיכוי ואי ניתוק משיחות בין לאומיות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי קטי, אישתו של לקוח שלכם גיסין דניאל,באמצע אוגוסט התקשרתי לשרות לקוחות שלכם והתעניינתי בחבילות שיחות בינלאומיות לאוקראינה. נציג שלכם הציע לי חבילה של 17 אגורות. לאחר סגירת חבילה דיברתי עם אוקראינה במשך כ-44 דקות בלי לדעת שיעד הזה לא שייך למבצע בכלל, ונודע לי על כך רק לאחר שקיבלתי הסכם בדואר. לאחר שראיתי את ההסכם יצרתי קשר איתכם ונציגה מאוד נחמדה בשם ימית הבטיחה לי את הזיכוי וכתבה את כל הערות לגבי זיכוי בפרטי המנוי.בנוסף היא עדכנה לנו החבילה חדשה שכללה בתוכה התקשרות לאוקראינה במחיר של 50 אגורות ודמי מנוי חודשי 4.95. בחשבונית שקיבלתי לא ראיתי שום החזר והתקשרתי עוד הפעם, והבטיחו לי שאראה את החזר בחשבונית הבא. ושוב לא קיבלתי שום החזר ואז עוד הפעם התקשרתי בסוף אוקטובר ודיברתי עם נציגת שרות בשם לילך והיא אמרה שהכל סדרה בצורה הכי טובה והבטיחה לי החזר בחודש הבא. לאחר מכך עם לב שקט שאקבל את כל ההחזרים ואהנה מחבילה חדשה התקשרתי עוד הפעם לאוקראינה ודיברתי כ-30 דקות. כאשר ראיתי חשבונית שיצאה ב-20.11 באינטרנט הייתי בהלם: לא מספיק שלא קיבלנו החזר שבדרך עלנו כבר 3 חודשים אלא גם חוייבנו עוד הפעם בתעריף הלא נכון ( לא לפי 50 אגורות אלא ב- 1.30 ש''ח.) כאשר עוד הפעם התקשרתי לשרות לקוחות אז נציגה שלכם טענה שחבילה של 50 אגורות לא מעודכנת בכלל. אך התעקשתי והתקשרתי שוב ונציגה נוספת בשם סטלה אמרה שחבילה כן מעודכנת עוד מ- 12.10. כמובן שעוד הפעם מגיע לי החזר וזה משהובטח לי (סה''כ קרוב ל-85 ש''ח). מאותה נציגה ביקשתי לנתק אותי מחבילה זאת ומשרות מופרע כמו כזה ואז היא אמרה שיצרו איתנו קשר. עברו כמה ימים ,ואף אחד לא התקשר.אנו רוצים להודיע שאין בכוונתנו לחכות יותר. אנו לקוחות ותיקים שלכם ואם זה שרות שאתם נותנים אז אנו יותר לא מעוניינים בו. ברגע שנגמר לנו התחייבות לאינטרנט אנו מתכוונים להתנתק ממכם. עם לא תצרו איתנו קשר בימים הקרובים ,לא תנתקו אותנו מחבילת תקשורת בינלאומית ולא תגיעו להסדרים מסודרים לגבי הזיכויים אנו פונים עם המכתב הזה למשרד תקשורת עם כל השיחות הטלפוניות המוקלטות שלנו עם נציגים.
26.11.06
כספי סוג הנזק :
החזר כספים וניתוק משירות שיחות בינלאומיות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה