פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק לפי חוק הצרכנות נושא התלונה:
amran rabin שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17-11-2006 היה נציג החברה ליד הבנק והציע לי להתחבר לספק נטוויזן והתחברתי . אחרי ברורים על החברה אני התחרטתי ורציתי להתנתק . בתאריך 29-11-2006 התקשרתי לחברה ודיברתי עם נציג שרות בשם טל ואמרתי לו שאני מבקש להתנתק כי לא עברו 14 יום ולפי חוק הצרכנות מותר להתנתק .הנציג שרות התחיל לשכנע אותי .אני אמרתי לו בפירוש שאני רוצה להתנתק .הוא סירב לנתק אותי .אז אמרתי לו שאני פונה הלה לתלונה על החברה מספר אסמכתא של השיחה 2430969 . אני מבקש להתנתק לפי חוק הצרכנות .

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה