פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מחובר לנטויזיון יותר משנתיים. קיבלתי חינם בקניה חודשים באינטרנט זהב, ביקשתי להקפיא את נטויזיון בחודשים. בתום החודשיים פניתי ל 015 להתנתק וקיבלתי הצעה מפתה להישאר. ביקשתי יומים ע"מ להודיע תשובה. במקביל התקשרתי לנטויזיון וביקשתי לנתק עקב תנאים טובים יותר. נאמר לי כי מוכנים להעניק לי מחיר מיוחד של 39 ש"ח מהירות 1.5 וחינם אנטי וירוס למייל. בהתחייבות לחצי שנה. ביקשתי להמתין אם התשובה עד למחרת בעשר בבוקר. למחרת קיבלתי מ 015 מחיר מפתה של 29 ש"ח. הודעתי להם שאני אחזור תוך יום אם תשובה. פניתי ל 017 והסברתי שקיבלתי הצעה שאי אפשר לסרב לה ע"ס 29 ש"ח. הופתעתי, נאמר לי, "אתה בהתחייבות לא ניתן לבטל", כאשר אני המום, אמרתי כי אני הבטחתי תשובה עד 10 בבוקר, אמרו לי, לא, אתה בהתחייבות. שאלתי ההאם זה היחס שלכם ללקוח, לאנוס אותי, נאמר לא יעזור, ביקשתי הוכחה לחתימתי או התחייבותי, נאמר לי נשלח אליך מייל (לא קיבלתי שום מייל). כתבתי שבהתאם לחוק הגנת הצרכן אני יכול לבטל, לקבל את כספי בחזרה פחות 5% או 100 ש"ח הקטן ביניהם. חזרו אלי הציעו לי 5 חודשים 39 ש"ח חודש שישי חינם. שלחו לי אישור במייל: 6 חודשים תשלום חודש שביעי חינם, חזרתי אליהם אמרו לא נכון, לבסוף חודש 5 תשלום חודש שישי חינם, ביקשתי אישור במייל, עד היום 3 ימים לאחר השיחה שלי אין אישור. מבקש להתנתק. לא רוצה להשאר בחברה ששרותיה כפי שהם. ידוע לי כי אין אני הראשון שנטויזיון "אונסת" אותו להשאר.
מקווה לתשובה בהקדם.
בברכה
יהודה שחר
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה