פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מנויים-והמצאת תשלומים !! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ביקשתי בינואר ניתוק של 2 מנויים(ברשותי אסמכתאות)
ולא ניתוק את המנוייםה- המנויים רשומים עליי -אבל בשימוש של אנשים אחרים,
בחודש ספטמבר נשלח לי מכתב שבו מודיעים לי על חוב ב-2 המנויים, לאחר בירו עם השירות לקוחות - התברר לי שלא ניתקו את המנויים ,לאחר שיחות רבות עם גורמים רבים - החלטתי לשלם את החוב ע"מ לנתק את המנויים ולסגור את האטנטרנט --לאחר תשלום "החוב" שלחתי פקס לניתוק ועברתי מסע יסורים עד שניתקו אותי - לבסוף ניתקו אותי (לאחר 9 חודשים) ומתקשרים אלי שישנם חובות היות ולאחר בקשת הניתוק שלי המנויים היו בשימוש --הסברתי שוב שהם לא בשימושי והיות ואני המנוייה וביקשתי ניתוק- על חברת נטיויזן לנתק אותי- החברה מתעקשת שלמרות שביקשתי ניתוק אם עדיין לא השתמשו באינטרנט עליי לשלם - מה שאבסורד --היות ואני בעלת החשבון ואני ביקשתי ניתוק --החברה עושקת את הלקוחות שלה מסרבת לנתק מנויים--לקח לי 9 חודשים ו-200 שיחות טלפון -10 פקסים כדי שינתקו לי את המנויים---פשוט ביזיון יוזרים:MARGODA1 ו- HALLUYA
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
איפוס כל התשלומים שנומרו לאחר ה-4.10.06!!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה