פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בחברת נטוויזן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח דיי חדש בחברת נטוויז'ן, כחודשיים + - , לפני שהייתי לקוח שלהם עשיתי סקר שוק וראיתי מי עונה לי הכי מהר ומי נותן שירות טוב בהתחלה, רק שלא ראיתי את שה השירות מכירות שלהם אולי טוב אבל לאחר שסיכמתי אתם את ההסכם של השירות שהיה באמת מהר מאוד, ראיתי שיש עיקוב בחיבור המנוי, אז חייגתי למוקד שירות הלקוחות שלהם, המתנתי בקו למעלה מ- 20 דקות שזה מה רק ההתחלה, כמו כן כל לילה ראיתי שהאינטרנט שלי איטי מאוד ושיש הרבה תקלות, בכל פעם שהייתי מחייג לתמיכה הטכנית התשובה שאני הייתי מקבל זה שיש עכשיו בדיוק שידרוג ובגלל זה יתחנו תקלות, וככה זה כל יום תקלה אחרת, לאחר שבאמת אמרתי דייי ורציתי להתנתק מהם, נאמר לי שיש לי התחייבות (שכמובן לא חתמתי על שום טופס מעולם) ואין אפשרות לצאת מההתחייבות גם לא בתשלום קנס, ואז נתנו לי זיכוי של חודש על העוגמת נפש שהייתה לי כי אני עובד עם האינטרנט...
לאחר שבועיים לאחר שיחתי עם נציגה בכירה אשר נתנה לי את הזיכוי לטענת חייגתי למוקד השירות בכדי לדעת מתיי אני אמור לקבל את הזיכוי, נדהמתי לדעת שחוץ מלרשום במערכת, לא הוציעו שום זיכוי והחודש אני יחוייב רגיל בחשבון, הם התנצלו שוב על התקלה ואמרו לי שיזכו אותי כפי שהובטח לי, לשמחתי באמת אותה נציגה הוציעה את הזיכוי ולאחר מס' ימים קיבלתי על זה גם מייל בנידון.
בין לבין עדיין כל לילה אני ללא אינטרנט עם בעיות שונות, חייתי למוקד התמיכה, שם ענתה לי נציגה באמת מאוד מקצועית בשם אסתי אשר באמת נתנה לי שירות מעל ומעבר משהו שלא קיבלתי שירות איכותי הרבה זמן, אך גם היא לא הצליחה לפתור לי את הבעיה של האיטיות, כמו כן חזרתי שוב לשווח עם מנהל במוקד השירות אשר לאחר בדירה נמצא שהיתה לי בעיה בחבילה אשר מעודכנת לי במנוי, הבכירה תיקנה את התקלה שבמשך חודשיים לא ראו את זה ופתאום הבעיה נפתרה.. אבל כמובן שזה לא הסתיים בכלל, לאחר מס' ימים אני מקבל מאנשים טלפון אשר אומרים לי שלא מצליחים לשלוח לי מייל שמופיע שהוא מלא, יש לציין שהמייל שלי בנפח 2 ג'יגה, פניתי למוקד לאחר שראיתי שהמייל שלי ריק ונאמר לי שהמייל שלי בסדר גמור ואין בעיה, ושב לאחר יום אני מקבל טלפונים מלקוחות שלי ששוחים לי הזמנה לעבודה ואני לא מקבל אימיילים כי המייל שלי מלא, לאחיר ששוב פניתי לתמיכה ענה לי נציג אחר אשר אמר לי שלא לציטוט שיש בעיה בשרת הדואר כי משדרגים אותי החודש וששאלתי אותו מה עושים אז אהוא אמר לי שאין מה לעשות...

אז ככה אני מעוניין סה"כ לקלב שירות תקין ולא לראות בפירוט השיחות שלי חיוב של למעלה מ-50 ש"ח החודש רק משיחות עם נטוויז'ן.
כספי סוג הנזק :
קודם לקבל את השירות המגיע לי ולא לשלם על מה שאני לא מקבל, ושנית לקבל פיצוי על כל השיחות שלי עם מוקד השירות ומוקד הטכני אשר הייתי איתם בקשר חודשיים ולא עלו בכלל על הבעיה שעלתה ע"י מנהל במוקד השירות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה