פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מנוי אינטרנט בחברת נטויזין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשנה שעברה , בערך בחודש מאי 06 ,בהמשך לפנייתי להתנתק מחברת נטויזין
קיבלתי הטבה של 4 חודשי גלישה ללא עלות דרך מחלקת קשרי לקוחות.
ראוי לציין שהנציג ששוחח איתי , ששמו בועז לא הדגיש שלאחר המבצע עליי להתחייב לחברת נטויזין. נאמר לי מפורשות שבתום ההטבה העלות חוזרת למחיר מחירון ועליי ליצור קשר כדי "לבדוק אילו מבצעים קיימים". חודש לאחר ההטבה
חזרה לי הו"ק על סכום של 20 ש"ח (על חיוב חודש קודם לפני מתן ההטבה)
התקשרתי לשירות לקוחות כדי להסדיר את החוב באמצעות כ.א ונאמר לי שחוב נגבה. לאחר יומיים לא הצלחתי לגלוש, נאמר לי שלא שילמתי את החוב.
לאחר שיחה עם אחראי בשם אביב נאמר לי כי לאור הכשל השירותי יש לי אישור חריג לא למסור פרטי תשלום למשך 4 חודשי ההטבה , שכאמור הם ללא עלות.
בתאריך 12 לספטמבר חזרתי מחו"ל לאחר שהות של 3 שבועות, נשלח לי מייל
"בעקבות פנייתך לחברה אתה מחוייב למסלול עם התחייבות לחצי שנה"
לא אישרתי את עלות המבצע ובטח לא את ההתחייבות גם בשל העובדה שלא הייתי בארץ וכמו כן אף נציג מטעם החברה לא יצר עימי קשר.
שוחחתי שוב עם אחראית בשם יעל, שטענה שכן התחייבתי ואני מיודעת על כך מהנציג שנתן לי את ההטבה האחרונה. כאשר ביקשתי הוכחה לאישור העיסקה נאמר לי שהם לא מקליטים שיחות ואין להם מסמך כתוב. הודעתי לה שאני מנותקת ומפסיקה את השירות לאלתר ובמקביל שלחתי פקס למחלקת שירות לקוחות , על אף שהאחראית טענה בכל תוקף שלא ניתן לנתק ועליי לשלם דמי יציאה. כשראיתי שאין התייחסות לפנייתי , שלחתי גם מייל לפניות הציבור. כאמור, מחודש ספטמבר עד היום חודש ינואר 07 , לא פנו אליי מחברת נטויזין. בתאריך 3/1/07 קיבלתי מכתב ממחלקת שירות לקוחות לפיו "מבדיקת חשבונך עולה כי הצטבר בחשבון מנוי האינטרנט שלך חוב ע"ס 127 ש"ח" עליי לשלם את "החוב" עד ל- 7 לחודש . לציין שמחודש ספטמבר עברתי לחברת אינטרנט זהב ואני לא גולשת בנטויזין. ביום קבלת מכתב הגביה , התקשרתי לשירות לקוחות והנציגה אכן בדקה שלא גלשתי ולדבריה באמת אני לא צריכה לשלם גם לאור ההיסטוריה של המנוי שלי, היא הבטיחה שהיא תבדוק מה תוכל לעשות עבורי וגם היא עד היום 6/1/07 לא חזרה אליי. מאסתי בחברת נטויזין, השירות שלהם הוא הגרוע ביותר משום שהמחלקות בחברה והנציגים לא מתואמים בניהם. נאלצתי לחזור על האירועים הללו עשרות פעמים ואין מקשיב או איזשהו צדיק בחברת נטויזין שיואיל לתת מענה הולם לפנייתי. אין בכוונתי לשלם את "החוב" משום כל האירועים והכשלים החמורים הללו וגם כי לא גלשתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק סופי ואי תשלום החוב להגדרת החברה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה