פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ללא הודעה מראש נושא התלונה:
לוי יזהר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏22 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום

בין השנים2002 ל-2004 הייתי מנוי בחברת נטויזן. ביוני 2004 ביקשתי להתנתק מהשירות. ניסו לשכנע אותי רק להקפיא מנוי לחצי שנה ואח''כ להתחבר שוב אם ארצה. סרבתי וביקשתי מפורשות להתנתק. כעבור כשנה,במהלך 2005, גיליתי לתדהמתי שנטויז'ן מחייבת את כרטיס האשראי שלי ב-80 ש''ח לחודש כמנוי מזה מספר חודשים. כשהתקשרתי להבין מדוע, נאמר לי שעבור לקוחות שמקפיאים מנוי, הוא מתחדש אוטומאטית לאחר חצי שנה! זאת ללא כל הודעה ללקוח, מה גם שבמקרה שלי הבהרתי בזמנו שאני רוצה להתנתק ולא להקפיא מנוי. לאחר מו''מ מייגע, הסכימו לזכות אותי על הטעות. ביקשתי,בפעם המי יודע כמה, להתנתק כדי שלא יחייבו אותי שוב בעתיד. והנה, לפני מספר שבועות, שוב גיליתי כי נטוויז'ן מחייבת לי את כרטיס האשראי מזה שלושה חודשים. זאת מבלי שהייתה לי איתם כל התקשרות עסקית כמעט שלוש שנים!! האין זה מדהים? והפעם, לא עזרו תחנוניי ובקשותיי, אע''פ שהסברתי שהטעות הזו כבר נעשתה בעבר,ורק אחרי איומים בתביעה ודרישה לדבר עם הממונים, הסכימו שוב לזכותי.

לשמחתי, אני בקיא בחוק ולכן יכולתי לעמוד על זכויותיי ואולם, אני משער שיש המון לקוחות שבכלל לא מודעים לכך שנטויז'ן עוברת עלהחוק בצורה כל כך בוטה, ומחייבת כרטיסי אשראי ללא הסכמה מבעליהם. לדידה,היא תסביר שזה הנוהל בהקפאה ושהיא מסבירה זאת לכל לקוח אבל ברור שמדובר במניפולציה עסקית זולה. זאת עוד מבלי לדבר על הצד השירותי שלוקה אצלהם: מעניין שכשרוצים להתחבר לנטויז'ן, תוך 20 שניות עונים ללקוח לטלפון, מאידך,כשיש תקלה אומרים ללקוחות שזה מועבר לטיפולו של מנהל שאמור לחזור ללקוח תוך עשרה (!!!) ימים.

אשמח אם תבדקו את פנייתי
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה