פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ,שקר ועבירת חוק צרכן על ביטול עיסקה תוך 14 יום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 2/1/07 התקשר אלי נציג חב' הנ"ל (שמו שי) לפלפון בזמן עבודתי ואמר שבעבר היינו לקוחות של נטוויז'ן ויש להם מבצא ל-1.5 מגה.
לא הכשבתי לו עד הסוף כי לא יכולתי לדבר (אני מנהלת חשבונות שכירה ..) ובקשתי ממנו להתקשר לבעלי ולהסביר לו על המבצע..

בעוד יומיים ניזכרתי מהאירוע ושאלתי את בעלי אליו."כן יתקשר בחור ואמר שאת מסכימה.אז ועשיתי מנוי שנתי".

הייתי בהלם טוטלי.היתקשרתי ל-015 אינטרנט זהב שאנו מקבלים שירותי אינטרנט מהם כבר 4 שנים, כדי לבטל את המנוי ולא לשלם לשני החברות וקיבלתי מהם הצעה יותר משתלמת וגם נודה לי שתוך 14 יום מתחילת העיסקה באפשרותי להתחרת ולבטל את המנוי.

יתקשרתי לנטוויז'ן ב-8/01/07 עם בקשה לבטל את העיסקה. בצורה גסה ולא מנומסת קיבלתי סירוב. התברר ש"פתחתי את האריזה ויאפשר לבטל את העיסקה" ורק בעוד שנה עם תום התקופה נוכל להשתחרר מנטוויז'ן. דיבר איתי בחור בשם אידן משרות לקוחות.
אפילו נתן לי מספר פקס להתלונן אליו: 03-5201960. אני מבקשת לבטל את העיסקה עם נטוויז'ן בהקדם האפשרי ולהפסיק לגבות את הכסף.

בברכה, ילנה
ביזבוז זמן סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה