פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 4 חודשים .חודש אחרי חודש,לאחר ניתוק נושא התלונה:
חי רונן שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי בברק (ספק אינטרנט)עברתי לנטוויז'ן בגלל שנתנו לי כמה שקלים הפרש לחסוך כל חודש .התחייבתי להיות איתם 6 חודשים ,לאחר שהסתיימו ה-6 חודשים ביקשתי להתנתק מהם.הם אמרו לי בסדר אין בעיה כשתרצה לחזור אנחנו פה,ולהת'
חזרתי לברק ביולי 2006,ונטוויזן המשיכו לחייב אותי 4 חודשים אוג'-נוב'כאילו אני איתם ,עשיתי להם 30 טלפונים,ביזבזתי בכל שיחה 30 דקות,אמרו שיזכו אותי אבל הם המשיכו לחייב, חודש אחר חודש.נגרם לי סבל רב,בזבוז זמן יקר בטלפון, אני הגעתי למנהלים בכירים שהודו שהיתה פה טעות, אנו מתנצלים נזכה אותך ,אבל 0 כלום .
עוגמת נפש סוג הנזק :
1500שקל פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה