פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלט של חשבונות וחוצפה ממדרגה ראשונה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : מכתב תלונה על "שירות" לקוי בחברת נטויזיון


בתאריך 14.1.07 צלצלתי למרכז שירות הלקוחות של חברת נטויזיון בכדי לברר על מה החוב שקיבלתי בדואר על סך 118 ₪ .
דיברתי עם בחורה בשם אפרת (מחלקה פיננסית) ולאחר שהסברתי לה את כל הפרטים להלן :
אני משתמש ותיק משנת 1998 עם USER בשם tzvika23 עם הזמן השארתי את המנוי הנ"ל בבית הוריי
ובאוגוסט האחרון ביקשתי במקום 39 ₪ שהייתי משלם לאינטרנט רגיל לעבור לאינטרנט מהיר והמבצע שהציע לי הנציג היה 59 ₪ אמרתי לאבא שלי שאני מוכן לשלם עוד 20 ₪ בשביל שהיה לו אינטרנט מהיר
מה שהתברר לי היום שהנציג עשה היה לי עוד משתמש בשם tulik23 שלא עבדתי איתו אף פעם ואיכשהו המשתמש בשם tzvika23 עבר לאינטרנט מהיר במחיר של 29 ₪ ו- tulik23 היה באיזה מבצע של 59 ₪
שאני חשבתי שאני משלם ומשתמש בו .
כל חודש הייתי משלם את ה 59 ₪ בידיעה אני משלם על מה שאני גולש ע"פ החבילה שהנציג רשם אותי אליה .
החוב נוצר על משתמש בשם tzvika23 שאני לא יודע מאיפה פרטי כרטיס האשראי שהיה רשום על המנוי גם בברור עם חברת האשראי לא היה קיים כזה כרטיס אף פעם !!!!!
ואני ביקשתי שיבטלו את החוב , יקזזו אותו מהתשלומים ששילמתי והם לא הסכימו וככה התחיל כל הגלגל

ביקשתי שיעבירו אותי למנהלת המשמרת וכמובן הדבר הראשון שהיא אמרה זה , תשאיר טלפון ונחזור אלייך
ומשום שאני מכיר את "הנהלים" התעקשתי לדבר עם המנהלת ולהמתין על הקו עד שהיא תתפנה כמובן שאפרת לא ויתרה וביקשה את מס הטלפון שלי והסברתי לה שאני רוצה להגיע למנהלת ושאני לקוח ותיק
(משנת 1998) ואני רוצה את היחס המגיע לי .. תשובתה לא איחרה לבוא ואני מצטט "....אתה רוצה יחס שמגיע לך תשלם את החוב ..." היא חזרה על זה פעמיים !!!!!.
בסופו של דבר הגעתי לאחת מהנציגות הבכירות והיא אמרה לי ש ורדית היא הנציגה הכי בכירה שיש והיא תחזור אלי , אמרתי ניתן להם צאנס והשארתי את מספר הטלפון .
כמובן שלא חזרו אלי .
ניסיתי בצהריים שוב ואמרו לי שורדית ניסתה להשיג אותי ולא היה מענה  עדכנתי להם שוב את מס הטלפון וחיכיתי .............
ב 17:50 צלצלתי שוב והגעתי לבחורה בשם ענבל (שוב נציגה מהפיננסים) וביקשתי את ורדית היא טענה שורדית לא הרגישה טוב והלכה .
ביקשתי לדבר עם מישהו שמגביל לורדית אבל לא היה לאחר כחצי שעה ענבל הבטיחה לי שמחר בבוקר אני אצלצל ואבקש את ענבל והיא תהיה בשלוחה 2460 , ניתקנו את השיחה .

כמובן שב 15.1.07 ב 8:30 צלצלתי שוב לשירות ועשיתי בדיוק כמו שענבל ביקשה ממני
הנציג לא היה מוכן להעביר אותי לא לענבל ולא למנהל שלו (שם הנציג אוהד) הוא היה ממש על סף ניתוק בפנים בעוד שאני מתעקש להגיע לנציג בכיר .
בסופו של דבר הגעתי לנציג בכיר שלאמר את האמת לא הופתעתי לשמוע שגברת ענבל (מאתמול) לא עובדת היום !@!@!!@

שוב צלצלי וביקשתי להתנתק משתי החשבונות שלי לבחורה בשם מיכל שסירבה לנתק אותי היא אמרה שרק
"יועץ מקצועי" מוסמך לנתק את החשבונות וביקשתי להגיע אליו מייד , שוב פעם "..תשאיר טלפון ..." לא הייתי מוכן לזה והגעתי לבחורה (ימית) שאמרה לי שאת החשבון ללא החוב אין בעיה לנתק אבל את חשבון החוב לא ניתן לנתק ועד שאני לא אשלם את החוב המנוי יהיה פעיל והחוב ימשיך לגדול !!!!!!!

אני נמצא במצב עכשיו שאני לא יכול לנתק את המנוי שלי לנטויזיון ואני לא מוכן לשלם את החוב !!!!

עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה