פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי לנטוויז'ן בבקשה לשינוי אמצעי תשלום הם חייבו אותי שני חיובים בלי הסבר ובסכומים שאינם חודשיים (ע"ס 44+43.62). ובמקביל המשיכו גם להשתמש בהוראת קבע שהייתה לפני כן בחשבון. חולף הזמן והם בכלל לא השתמשו בכרטיס כהוראת קבע בטענה שאי אפשר בכרטיס הזה (למרות שאין סיבה לכך). ובינתיים אני רודפת אחריהם בטלפונים במשך חודש, וכל הזמן אותה תשובה: "נחזור אלייך עם תשובה.." וכמובן שאף פעם לא חוזרים. מתקשרת ומבקשת מנהל וכמובן שכל נציג שרות מחדש רוצה שאני אספר לו קודם מה הבעיה ועד שכבר ענתה לי מנהלת, היא ענתה לי בחוצפה וממש לא כיאה למישהו בדרגה בכירה יותר. הבטיחה שתחזור עד יום שני והיום כבר יום שלישי ומן הסתם- לא חזרה. ואני שואלת... עד מתי?
ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על הסכום שחוייב בטעות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה