פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק נושא התלונה:
לברן רונן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי רונן לברן, ובתאריך 14.1.2007 התקשרתי לחברת נטוויזן בנוגע לקבלת שרות אינטרנטי...דיברתי עם איש השרות שלהם והוא שכנע אותי לעשות את ההתחברות בזה הרגע וזאת לפני שהתנתקתי מספק האינטרנט הקודם.כאשר התקשרתי לבטל את שרותיי התחוור לי שאני עדיין מחוייב לחודשיים וחצי אצל הספק הקודם, ולכן התקשרתי לנטוויזן ישר לאחר 20 דקות על מנת לבטל את המנוי.נאמר לי שלא תיהיה כל בעיה ולא יגבה ממני כסף על 20 דקות הגלישה שגלשתי... לאחר 3 ימים קיבלתי שיחה מהחברה ובה נאמר לי שלא יבטלו את השרות בגלל שגלשתי 20 דקות למרות שהחוק להגנת הצרכן מתיר זאת:
ביטל צרכן חוזה לפי סעיפים 14א(ג) או 14ג(ג) שלא מהטעמים המנויים בסעיף קטן (א) -
(1) יחזיר העוסק לצרכן, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה ולא יגבה מהצרכן סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
הם הציעו לי חודשים חינם עד שייגמר לי ההתחייבות,אך איני מעוניין בכך והם סירבו בתוקף לנתק אותי.אין לי בעיה לשלם את התשלום על הגלישה שעשיתי אך גם את זה הם לא מוכנים לקבל.יום שלם בזבזתי בנסיון לבטל את השרות ללא הועיל...זה פשוט מעצבן וממש אין לי רצון ליהיות לקוח בחברה שמאלצת אנשים להישאר אצלה....
ניתוק לאלתר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה