פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כספיים ללא הרשאה וללא תמורה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת נטוויז'ן גובה ממני כסף במשך חמישה חודשים למרות שאני לא מחוברת לשירות שלהם. הטענה של החברה כי אני התקשרתי כדי "לברר" בקשר לחידוש המנוי שביטלתי קודם בגלל חיובים מוגדלים שנלקחו מחשבוני במשך שנתיים ששהיתי בחו"ל, לאחר הבירור שלי לחידוש המנוי החלטתי שהעיסקה לא מתאימה לי וביקשתי לא לחדש, בנוסף להודעה הטלפונית כי אינני מעונינת בשרות ובגלל הניסיון הרע שלי עם החברה שלחתי אימיל שאינני מעונינת בשרות החברה.
כיום מתברר כי המנוי לא בוטל כי החברה חזרה לחייב את חשבוני שוב, והם לא מסכימים להחזיר לי את הכסף שגבו למרות שברור להם כי אני לא השתמשתי בשרותים של החברה.
כספי סוג הנזק :
לברר עם החברה איך מנתקים את המנויים אצלה לאלתר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה