פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב במנוי האינטרנט ושירות לקוחות לקוי. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
ברצוני להתלונן על שירות גרוע מהחברה ,לטענת החברה אני בעל חוב של766 שקל ולטענתי אני חייב לחברה 144 שקלים וכשהתקשרתי לחברה לברר למה אז הם אמרו זה בטיפול המנהל והא יחזור אלך עוד היום ועוד היום אני מחכה כבר חודש וחצי והחוב רק גדל וגדל , חזרתי להתקשר אליהם בכל שבוע הם אומרים שהם התקשרו אלי ואני לא זמין וזה לא כך, וכשביקשתי שאני יבוא למשרדי החברה במתם בחיפה הם אמרו לי אתה תבוא ותשאיר שם את הכסף ואין באפשרותם לתת לי מענה פנים מול פנים .
אני אציין גם ששלחתי להם המון המון פקסים עם הקבלות ששילמתי והם טוענים שהם לא מקבלים אותם אז שלחתי מכתב רשום והם קיבלו ובכל זאת טוענים שאני עדיין חייב לשלם להם את ה766 שקל,והם עדיין ממשיכים לחייב אותי גם למרות שאני מנותק ולא מקבל שירות ,פשוט בושה וחרפה שאני צריך לשלם על שירות שאני לא מקבל.
עם לא ידברו איתי פנים מול פנים אני יעשה להם עוול אני ינתק להם לקוחות שלהם(חברים שלי) וכך אולי הם ישמיו קצת לב ללקוחות שלהם.
בזבוז זמן ופיצוי על ניתוקים סוג הנזק :
פגישה פנים מול פנים והסדר החוב . פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה