פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה טכנית ושרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה שבועיים וחצי אנו 3 עובדות בחברה פרטית לא יכולות להתחבר מרחוק (מהבית) למחשב שבחברה בה אנו עובדות(VPN + REMOTE DESK TOP).. בדיקות שונות שללו תקלה בבזק, בשרת, בנתב, בתשתית בבתים ובתוכנות.
מודגש כי בחברה 40 עובדים נוספים אשר עובדים מרחוק דרך ספקי האינטרנט השונים, ללא שום בעיה. רק 3 העובדות שקשורות לנטוויזן נתקלות בבעיה.
תמיכה טכנית של "בכירי" נטויזן לא הצליחה לעלות על הבעיה ולתת פתרון טכני.
בקשתנו היחידה לאחר שבועיים וחצי של הפסד כספי ניכר היא להתנתק מהספק! ביום חמישי 8/3 דיברנו עם סנדי, מנהלת מקשרי לקוחות נטויזן שהבהירה חד וחלק שהם רוצים עדיין לערוך בדיקות ולא מוכנים לנתק אותנו בשום פנים ואופן. לאחר כל הטרטורים, כדרור הבעיה מגורם אחד לשני בנטויזן, סנדי לא מוצאת לנכון לנתק אותנו. גם שהסברנו את ההפסד הכספי שאנו סופגים בעבודה עמדה על שלה - הם לא ינתקו אותנו ולא יבטלו לנו את ההתחייבות ל-10 חודשים קדימה שנותרה לנו!!! יחס מחפיר, משפיל ונוגד כל הגיון, פשוט סחטנות לשמה!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מהספק ופיצוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה