פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות ממתן שרות והפסקת התקשרות באמצע נושא התלונה:
גרינייט איגור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני גולש כבר כמה שנים דרך חברת נטוויזן ...
לפני כמה חודשים שדרגתי במקביל גם את הספק וגם את התשתית ל 5 מגה
(נציג המכירות של נטויזן העלה את הוט על הקו וסידר לי דיל טוב גם אצלהם!!!!)
העיניין הוא ששני הדילים דרשו התחייבות לחצי שנה .
כרגע באה חברת נטוייזן וטוענת שאני מנצל יותר מידי את רוחב הפס והם לא יכולים לספק לי את השרות!!!!!
הכוונה היא שאני מוריד יותר מידי לטענתם - כ 100 גיגה לחודש ....
שזה מהירות וכמות סבירה למי שהשקיע ומשלם על חבילה של 5 מגה (בחבילה של 5 מגה המהירות היא כ 700 ק"ב לשניה = 1 מגה ב 2 שניות =30 מגה ב דקה
=4300 מגה ביום = כ 4 גיגה ליום תכפילו לחודש 120 גיגה לחודש.....)
אז למה פתאום הם לא יכולים לספק לי את השרות!!!! הרי אני חתום על חמש מגה ואלו הנתונים של חמש מגה -----
לא יכול להיות שהם לא לקחו בחשבון שאנשים באמת ירצו לנצל את מלוא רוחב הפס שהם משלמים עליו - מה הם בונים שאנשים ישלמו להם מחיר של 5 מגה ויסתפקו ב 750 ק"ב !!!! מאוד מוזרה הפנייה שלהם - מה עוד שהם דורשים שאני אשלם 260 שח לחודש על מנת להמשיך באותו אופן גלישה!!!!!!!!! כלומר פי 4 ויותר ממה שאני משלם היום !!!!!! למה???!!!!!! דבר נוסף הם דורשים ממני להפסיק להיות לקוח שלהם לפני תום המבצע ..... שישלמו לי את ההפרשים שאני אמור לשלם לחברה אחרת או את דמי היציאה מהכבלים!!! הרי יש לי התחייבות להם גם ומי שקישר אותי היו נטויזן , אם אני לא יכול להמשיך באותם תנאים שיש לי כרגע אני אאלץ להוריד את המהירות שלי למהירות פחותה יותר ולפי דעתי על נטוויזן לספוג את הקנס!!!!!!!

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה