פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות חיבור גיא אבוטבול נושא התלונה:
אבוטבול גיא שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי גיא מחובר מזה 12 יום לנטוויזן ומצטער על הרגע ומבכה אותו מרגע שחוברתי דרכם, ההנאה שהיתה לי עד היום מאינטרנט הפכה לסיוט עינוי וצער !!!
אני במשך 10 ימים מלין על ניתוקים לתמיכה שלהם במשך שבוע מסובבים אותי ומפילים אשמה על השותפים בספקי האינטרנט ולא בעצמם עד היום הם לא מצליחים לפתור לי את הבעיה אני מתחנן ומוכן גם לשלם בעבור מה שהשתמשתי עד היום ואף חודש מלא מוכן לשלם רק שיגאלו אותי מיסוריי ! מדבר עם כל התמיכה שלהם התומכים הבכירים נציגי שירות מנהלי שירות עם כל אחד מהם עשיתי את כל הבדיקות הדרושות להם כדי למצוא את הסיבה לניתוקים והם לא מוצאים פתרון אלא אומרים שהבעיה בגלל שאני מחובר לאימיול יש ניתוקים ועובדה שברגע שאני מתחבר לספק אחר אין לי שום בעיה של ניתוקים וכיו"ב כמו שקורה לי דרכם ! מה צריך אדם לעשות כדי להתנתק כאשר לא מקבל שירות בעבור מה שמשלם ועוד יותר גרוע אומרים לי זה מה יש ?! איך מגן החוק על צרכן שעדין רוצה להתנתק במסגרת 14 יום הראשונים ? תעזרו לי בבקשה !!!
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ניתוק בלבד ! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה