פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון לניתוק אינטרנט נושא התלונה:
שלום תמי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב31.12.6 התחברתי לנטוויזן יום למחרת התקשרתי וביקשתי להתנתק מכיוון שהגלישה לא טובה ובני לא יכול לשחק במשחק הכי אהוב עליו מכיוון שבכל מהלך המשחק יש נפילות של המשחק ובני צריך להעלות את המשחק שוב(אצל הספק הקודם שהייתי מחוברת לא היו לי בעיות מהסוג הזה)נאמר לי שיעבירו את הבעיה למח' הטכנית כדי שיבדקו את הנושא ומאז אני עוברת במשך כמעט 3 חודשים 7 מדורי גיהנום אני מרגישה שאני נמצאת בסרט אימה. כל פעם מדבר איתי נציג אחר, מנהלת קישרי לקוחות, מנהלת שאחראית על ניתוקים, נציגי שרות לקוחות, נציג ממח' הטכנית ולכל אחד אני צריכה שוב ושוב לספר את הבעיה. כאשר אני מתחננת שינתקו אותי אבל הם בשלהם שהם בודקים ובודקים וכך סוחבים אותי חודש ועוד חודש.באחת השיחות עם מנהלת ניתוקים בשם אורטל התחננתי שינתקו אותי והיא אמרה לי שהיא מעבירה את הבעיה לבכיר במח' הטכנית ושהוא יגיד מה הבעיה אבל בכל מקרה את החודש הזה היא (1/07) היא לא תחייב אותי, אמרתי לה שאני מתחננת לשלם לא רוצה חינם כי זה לא עוזר לי אני מבקשת לגלוש ולהנות מהמשחק ולא ביקשתי חינם. היא העבירה את התלונה לבכיר בשם שלומי שחזר אלי לאחר בדיקה שעשה ואמר לי שהבעיה שלהם ולא שלי מכיוון שאין להם את תוכנת המשחק ולכן הבן שלי מתקשה לשחק במשחק באופן רציף, אמר שידבר עם אורטל ויסביר לה וימליץ על ניתוק . כמובן שאורטל לא חזרה אלי וכשאני פניתי אליה ואמרתי לה ששלומי הסביר לי שזו בעיה של נטוויזן ולא שלי והוא אמור היה לדבר איתה ושינתקו אותי, תשובתה היתה אכן שלומי דיבר איתי אבל לא ניתן לנתק אותי בגלל ההתחייבות שלי מול נטוויזן. כך כבר כמעט 3 חודשים רק בודקים ובודקים ושורה תחתונה לא ניתן לנתק אותי. פניתי לתלונות הציבור של נטוויזן דיברתי עם ברק ששוב כמו כולם אמר שיבדוק את הנושא ומאז שוחחנו עם אלון ושרון ומכולם אני מקבלת את התשובה אין מה לעשות אתם בתחייבות למרות שהם מודעים לבעיה שלהם, אגב המליצו לי על משחקים שיש להם ושאני יכולה לשחק במשחקים אחרים, אז שאלתי מי יכול לקבוע לי באיזה משחק אני אשחק?
הסברתי לכל אחד ואחת ששוחחתי שמה הטעם שהם משאירים אותי מנוייה שלהם כשאני לקוחה ממורמרת ולא מרוצה , הרי בתום תקופת ההתחייבות כפי שהם טוענים שיש לי אני אתנתק מהם ולכל מי שאני מכירה פשוט אמליץ לא להתחבר אליהם בגלל הבעיות שיש אצלם.
כמו כן , אני יודעת שתוך 14 יום ניתן לבטל עיסקה כמו בכל מקום מסודר, אני פניתי אליהם יום אחרי ההתחברות וביקשתי ניתוק זה שהם סחבו אותי עד היום כדי לבדוק זו בעיה שלהם ולא שלי
בברכה
תמי שלום
050-6356407
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מנטוויזן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה