פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור מנוי שנידרש לניתוק ללא היתחיבות. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר הלא רחוק היו לי שלושה מינויים של אינטרנט,בשלושה מקומות שונים.
במהלך שנת 2005 יצרתי קשר אם נציגי החברה ושלחתי פקס על מנת להודיע על ניתוק של אחד המינויים וזאת מפני שמכרתי חברה שהיית בבעלותי, והמנוי המדובר היה במשרדי החברה.
חברת בזק הגיעו ולקחו את המודם שלהם תוך 48 שעות. אבל חברת נטוויזן מישום מה לא ביצעו את הניתוק והמשיכו לחייב אותי על שלושה מינויים.
בחור בשם רועי רוזנפלד שאיתו לצערי אני נימצא בקשר כבר למעלה משנה והוא מנהל תיק לקוחות פשוט לא מסוגל לפתור לי את הבעיה וכל פעם שולח אותי לכל מיני גורמים ופדידות בנטוויז'ן על מנת לשטח בפניהם את הבעיה ואולי הם יוכלו לעזור לי.
בושה ממש בושה לחברה כזו גדולה שרק לפני זמן מה עשתה מיזוג עם חברת ברק להיתנהג כך.
אני מוכן לשלם על שני המינויים הנוספים שהיו לי, אבל על המנוי שלא נותק בזמן בגלל פאשלה של נטוויז'ן אני לא מוכן לשלם. ומישום מה בנטוויז'ן החליט מישהו שלא קיבלו את פקס הניתוק, ולא מוכנים להבין ( אולי זה באמת מסובך לכם ? ).


בזבוז זמן יקר שלי ועלבון צורב. סוג הנזק :
תשלום עבור 2 מינויים בלבד פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה